vrijdag a.s. naar huis: wat moet ie aan?

Discussie in 'Prematuur' gestart door MaryWoods, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Hoi hoi,

onze Thomas is vier weken geleden op 10 dec geboren; veel te vroeg, want ik was 6 februari uitgerekend! Dus ruim 8 wkn te vroeg.
    Nu gaat het super goed met hem en mag hij als alles zo blijft gaan, komende vrijdag naar huis...! Spannend!
    Nu wil ik hem natuurlik wel lekker warm aankleden, maar kan nergens prematuur jasjes vinden. Hij eheft natuurlijk een pakje aan en mutsje op en ligt in de voetenzak van de maxi-cosi, maar ik wil hem ook graag een jasje aandoen.
    Iemand tips waar ik dat kan kopen/bestellen? (en liefst waar het op voorraad is aangezien het al over 4 dagen is!)?
    Alvast bedankt!

groetjes, Marieke

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Misschien kun je wel een vestje vinden?

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Kijk eens bij de C&A, daar hebben ze best veel prematuren kleding.

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    te kleine jasjes vind ik niet fijn. is al vaak zo geprop in die jasjes. kan ju het schelen als het wat groot is. kunnen die handjes lekker warm in de mouwtjes

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ik heb Mika destijds "gewoon" een maatje 50 aangedaan.

6. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha je verhaal komt overeen met het mijne :D Ook ruim 8 wk te vroeg, en als het goed is komt ie maandag thuis! :D

Ik heb het setje voor als Dean thuiskomt al klaar liggen! Hij past het perfect, wel maatje 50 maar valt klein:

- donkerblauw-lichtblauw-wit gestreepte sjaal, wantjes en mutsje (setje)
    - donkerblauwe stoere jas met houtje-touwtje knopen, mt. 50
    - dik gestreept vest (donkergroen, beige, lichtblauw) mt. 50 van H&M (valt klein)
    - van dezelfde stof een stoere donkergroene broek, lekker dik gevoerd! ook maat 50
    - ja en natuurlijk een bijpassend rompertje met lange mouwen en daar overheen nog een truitje

7. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat ik dus wou zeggen, is dat dat jasje van H&M komt. Maat 50 valt daar best klein, het past hem iig perfect! En hij weegt nu 2395 gram.

8. Twinkeltje

Twinkeltje Actief lid

4 jan 2008
    131
    0
    0
    Ik had een vestje voor in de maxi cosi en een zak om warm te blijven. Als ik met de kinderwagen weg ging deed ik de jas dicht, maar de armen niet in de mouwen. Zo hoeven ze geen handschoenen aan en is het lekker warm. Jas was maat 50, maar veeeeeel te groot :)

9. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Verzorgende in de thuiszorg
    Ook hier had Nova (12 weken te vroeg geboren) een vestje aan toen ze naar huis kwam. Een vestje maat 50 (die veelste groot was), een mustje en dan in de maxicosi in de voetenzak en een dekentje erover......

Veel plezier met de thuis komst van je kleintje.... Nu kan het genieten pas echt genieten!

Deel Deze Pagina