Sinds vanacht heb ik zo een last van me maag moest net ook overgeven. Het zijn steken die pijn doen en dan trekt het weer weg. Ik ben gister wel uit eten geweest maar het vlees was gewoon doorgebakken verder had ik niks bijzonders gegeten. Zou het aan het eten kunnen liggen of is mijn maag gewoon van streek?
kan maagzuur zijn, heb je al een rennie geprobeerd of vanillevla? ik heb het de laatste tijd ook na het eten, dan komt het weer boven (soms kan ik het nog net weer doorslikken) :sick:
Hoi, Kan gewoon door je zwangerschap komen hoor, ik heb het ook vanaf week 6, kotsmisselijk en overgeven, heb nu zelfs medicijnen van de huisarts,het was niet echt meer te doen. En met Rennie uitkijken hoor! ik weet niet of dat medicijn in de loop der jaren vervanderd is maar ik weet niet beter dan dat je dat absoluut niet mag slikken tijdens je zwangerschap. Mocht dit gevoel aanhouden, en blijf je overgeven, dan echt even naar de huisats, er zijn pillen voor, ik voel me er in ieder geval een stuk beter door! Gr, Manon
Rennie bij brandend maagzuur in de zwangerschap Als je tijdens de zwangerschap een geneesmiddel ook tegen brandend maagzuur inneemt, moet je eerst zeer kritisch het nut tegen het risico afwegen. Je moet weten dat je het geneesmiddel met een gerust gevoel kunt gebruiken. Rennie is een zelfzorggeneesmiddel dat je met een gerust gevoel kunt gebruiken bij brandend maagzuur tijdens de zwangerschap. Rennie heeft een lokale werking. De tablet neutraliseert het maagzuur zodra het in de maag komt. De werkzame bestanddelen van Rennie, calcium- en magnesiumcarbonaat, zijn lichaamseigen stoffen. Rennie zet overtollig maagzuur snel en effectief om in water en andere lichaamseigen stoffen. Je maag is zo weer in balans. Dit staat te lezen op: http://www.rennie.nl/brandend_maagzuur/zwangerschap.php Ik neem af en toe ( 1 of 2 per week) een rennie.. Wanneer ik meer of vaker last van maagzuur krijg, dan zal ik via de VK of huisarts om iets anders vragen, tenzij een van hen aangeeeft dat Rennie geen kwaad kan..
Een beker warme melk met een half blokje anijs! Werkt 100x beter dan een rennie en je kan er lekker op slapen! Zegt iemand die heeeeeeeeel veel last heeft van maagpijn en maagzuur, zo erg dat ik pijn aan mijn borst had! Nu dankzij dit bekertje melk elke avond nergens meer last van Twee dagen geen bekertje melk en de ellende begint weer opnieuw! Succes, knuffel dootje
Tja melk neem je niet makkelijk mee in je zak.. en opwarmen kan ook niet altijd en overal.. En als je niet een melk-drinker bent... Rennie neemt dan wel zo makkelijk mee..
ik heb ook best wel eens last van mn maag en bij mij helpt vanillevla heel erg goed. gewoon de simpele van de a.h en het is nog lekker ook. en idd een kop warme melk met anijs helpt ook ontzettend goed. ik zou dat eingelijk eerder proberen dan rennies of vla.
Dit heb ik ook! Elke avond weer... Echt pijn, en krijg dan op een gegeven moment pijn op mijn borst. Maar ik kan sinds de zwangerschap niet meer tegen melk.. Dan ga ik direct aan de race... Help wat moet ik doen?
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Dat van de melk en vla ga ik proberen. hoop dat het dan weer wat beter gaat want ja met deze dagen kan ik niet eens lekker eten Ik ga in iedergeval de tips proberen