Gistermiddag de nekplooimeting gehad. Gelukkig alles goed, nu gaf de echopediste ook een indicatie over het geslacht. Zij dacht een meisje. Kan ik me hier op vastbinden? De echo is vanaf de zijkant genomen. Heeft iemand verstand ervan? Kijkende naar de echo die ik geplaatst heb?
De nub staat wel in meisjesstand. Ik zou me er niet aan vastpinnen. Misschien nog een geslachtsbepaling doen?
Ik zou me er zeker niet op vastpinnen! De nub-experts hier komen niet hoger dan 60% 'goed', dus de kans dat het niet goed is is zeer groot. Zelf denk ik dat je kans op een meisje 50% is 😉
oké, ☺️fijn dat er mensen gereageerd hebben. Mijn gevoel zegt ook niks dit keer. Of het een jongen of meisje is?! Nog een aantal weken wachten dan tot de 20 weken echo.😊 Bedankt voor jullie reacties..... P.s wat is de nub stand?
De nub is dat bolletje wat uitsteekt bij de beentjes en de jouwe steekt recht vooruit. Dus dat zou wijzen op een meisje. Bij een jongen wijst de nub meer omhoog. In de 13e week is het voor 95% zeker. Lees maar op internet over de nub. Bij mij stond de nub ook zoals bij jou en wij krijgen een meisje
Hier bij de 12 weken echo 80% kans op een meid! bij de 20 weken toch echt een jongen. Zou dus op e 20 wkn echo wachten.
Dat zou echt fantastisch zijn, 3 zussen! Ik ben zwanger van de derde en heb al twee meiden.. 😊 Een meisje💗
Ben dan ook heel benieuwd naar de twintig weken echo😊. Een meisje zit nu toch in mijn hoofd, zou gek zijn als het later toch een jongetje blijkt te zijn.
Hallo lady's, Ik heb nog een echo van de onderkant genomen. Zegt dit hetzelfde over de nub stand? ☺️
Ik zou me er niet teveel aan vasthouden. Bij 13 weken hadden wij ook nekplooimeting, werd ook meisje gezegd en bij 20 weken bleek het toch een jongen te zijn. Ik was helemaal in de wolken van het meisje idee want mijn wens kwam uit maar bij de 20 weken werd die wens een hard onderuit gehaald. Echt heel teleurstellend.
Woow maagd sorry dat ik het zeg maar al je Posts druipt de teleurstelling dat het een jongen is vanaf. Jammer. Ik hoop dat dat gevoel nog bijdraait voor de baby. Een nekplooimeting is wat anders dan een geslachtsbepaling.
Klopt maar ben absoluut niet meer teleurgesteld hoor. Ik probeer anderen juist voor dat gevoel te behoeden. Toevallig wordt er de laatste tijd vaak een topic gestart over dit onderwerp, vandaar. Bij ons is het een beetje mis gegaan en dat gun je een ander gewoon niet. Ik heb er zelf veel moeite mee gehad en vind het heel erg en jammer dat ik me zo gevoeld heb. Ben nu happy hoor
Bij ons ook zo'n NUBstand en wij verwachten ook een meisje. Vk zei dat NUB redelijk betrouwbaar is en goede indicator. Het klopte idd! Toch hebben wij tot twintig week slag om de arm gehouden