hallo, Ik heb even een vraag. In mijn zwangerschap liep ik ik een verloskundigenpraktijk. Ik zou thuis bevallen maar moest helaas naa het ziekenhuis. Een va nde verloskundigen heeft me nog gebracht erheen. Toen werd het overgedragen naar een verloskundige in het ziekenhuis. Ik ben daar dus bevallen. mijn dochter heeft een week in het ziekenhuis gelegen en ik ben er ook meerdere dagen gebleven. Nu mijn vraag. Krijgen jullie de medische gegevens de rapportage heet dat?(dus alles wat er met moeder en dochter is gebeurd tijdens de bevalling en daarna) ook gestuurd? dus krijgen jullie die gegevens ook? en kan ik die ook inzien? en zou ik dan die verloskundigenpraktijk daarover moeten bellen? Alvast bedankt
Hoi ellen, Wij krijgen inderdaad een verslag van jou bevalling. Maar vaak krijg jij die zelf ook?! Je kan inderdaad contact opnemen met je verloskundige of neem contact op met de verloskunde afdeling van het ziekenhuis waar je bent bevallen. Imke
ik heb wel een velletje gehad over de bevalling in het kort. jullie krijgen dezelfde dan? Bedankt voor je antwoord. Hier kan ik wat mee Groetjes Ellen
hoi Ellen, wij krijgen inderdaad ook zo'n kort velletje. Wil je meer weten dan moet je je dossier in het ziekenhuis opvragen. Mirjam