loodgieters in the house?

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 18 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help, ons toilet blijft maar doorlopen :( Zonde van het water en het duurt echt superlang voor je een grote boodschap door kan spoelen. Gelukkig hebben we wel een toilet beneden, maar ik ga altijd het liefst boven :(

Heeft iemand misschien een loodgieter als man die op korte termijn bij ons kan komen kijken?? :(

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Waarschijnlijk blijft het klemmetje van de drukknop van binnen haken waardoor de drukknop ingedrukt blijft en het toilet blijft lopen

3. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    idd. even de kap eraf halen en kijken of je ziet wat er misloopt..is hier ook vaak. keertje opnieuw doortrekken en er een beuk tegen geven helpt hier ook :D

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb het ook gehad en laks geweest met laten maken.. Dat heb ik geweten, moest veel bijbetalen toen :$
    Ik heb toen na die rekening meteen via werkspot n loodgieter gezocht en die kon meteen langskomen :)

5. Ja, daar zijn wij dus ook bang voor :) Mijn man heeft nu maar de leiding afgesloten en dat we dat toilet even helemaal niet gebruiken totdat het is opgelost

Maar het is helaas niet de drukknop, maar wat het wel is daar zijn we nog niet achter.

Het is echt balen, want eigenlijk willen we binnen 2 jaar de hele badkamer vervangen (misschien herinneren jullie mijn topic nog over het witte bad dat bruin bleek te zijn!!) En alle kosten die we nu dan maken om dingen te repareren zijn eigenlijk zonde.

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Het meest waarschijnlijke is dat het blijft vlottertje hangen. En dat is relatief makkelijk en zelf te vervangen. Een nieuw leertje of een nieuwe vlotter is ook niet zo duur.Hier kun je zien hoe dat moet.

Wij hebben dat zelf pas ook gehad en met een kwartiertje was het opgelost, echt zonde om daarvoor een loodgieter te laten komen.

Deel Deze Pagina