Look a like dyson airwrap

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy339, 28 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    883
    113
    Een vriendin van mij heeft de dyson airwrap. Fantastische hairtool, keertje geprobeerd en ben fan. Maar voor mij toch iets te duur momenteel.

    Zijn er goede look a likes op de markt dat jullie weten? Ik heb dun en fijn haar dus wat minder krachtig zal in mijn geval niet zo'n probleem zijn vermoed ik..
     
  2. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Hoorde laatst van iemand die had een imitatie via Amazon gekocht voor 20,- en werkte perfect.
     
    wendy339 vindt dit leuk.
  3. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    Dat is de Ali Express variant denk ik?
    Heeft als naam de air wrap @wendy339
    Staat ook op Instagram..
    Ik lees verschillende reviews van zeer slecht tot redelijk positief
     
  4. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ik zie sinds deze week op tiktok reclame voorbij komen voor de AirPro, en als ik de vergelijkingsfilmpjes mag geloven dan lijkt hij net zo goed te werken als de dyson voor een fractie van de prijs. ( https://airproshop.nl/ ) Ben er zelf nog niet verder in gedoken of het wat is hoor, maar het lijkt een nl bedrijf en het in het uiterlijk lijkt hij ook aardig het zelfde te werken
     
    wendy339 vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    de website laat mij vermoeden dat dit Ali producten zijn en dat dit een typisch voorbeeld is van dropshipping.

    • geen contact / bedrijfsinformatie op de website.
    • De prijzen, product word al aangeboden met actieprijs die 50% is van de “normale prijs”
    • Hier wat teksten van de website onder het kopje contact / verzenging en levering en retourneren;
    • Wij hebben ervoor gekozen om de producten direct vanuit de leverancier naar jou toe te sturen. Zo kunnen wij enorm besparen op opslag- transport- en verpakkingskosten en kunnen wij jou de producten aanbieden tegen een eerlijke prijs.
    • Hoewel alle importkosten vooraf betaald worden, kan het af en toe voorkomen dat de importkosten betaald moeten worden aan de deur. Hier is AirPro niet verantwoordelijk voor en wij zullen dit bedrag dan ook niet voor rekening nemen. Als je ons een email stuurt gaan wij wel kijken wat het probleem is en kunnen we tot een oplossing komen die voor beide partijen goed uitkomt.
    • Doordat wij de producten direct vanuit de leverancier versturen hebben wij een gemiddelde levertijd van 5-10 werkdagen voor bestellingen in Nederland en België.
    • Geen retourgegevens op de website, alleen dat je ze een mail moet sturen voor retourformulier en retourinformatie.
    • Geen KVK nummer op de website

    Dmv de keuze dat je met Klarna kunt betalen proberen ze vertrouwen bij de klant te wekken. Ik zou toch even op Ali expres of Amazon goed zoeken of je dit artikel daar niet nog voordeliger tegenkomt. En zo ja dan vraag ik me af hoe de kwaliteit is. Ik heb zelf de dyson föhn en airwrap en kan me niet voorstellen dat een product van Ali ook maar in de buurt komt qua technologie en kwaliteit. Maar dat laatste is een vooroordeel en niet gebaseerd op feiten. Ik ben in staat deze 2 te bestellen om te kunnen vergelijken met het origineel en dan te retourneren. Binnen 14 werkdagen geld terug claimen ze. Ik heb helaas de ervaring dat je met dropshippers naar je geld kunt fluiten bij retourneren omdat ze niet te achterhalen zijn en de websites na bepaalde tijd weer uit de lucht worden gehaald.
     
    Yvuna, wishfulthinking, wendy339 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. MamaAlice030

    MamaAlice030 Fanatiek lid

    6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Wat goed gespot! K had me er nog niet in verdiept maar dit is een rode vlaggen parade zo!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    mocht je hem toch aan willen schaffen. Hou er rekening mee dat in Europa de electronisch apparatuur aan strenge eisen moet voldoen. Dat is in China niet het geval. Je hebt dus kans (hoeft niet maar kan wel) dat je een brandgevaarlijk product in huis haalt. Je hele huis in de brand omdat je een paar 100 euro op een product wilde besparen lijkt me het voordeel niet waard. Ook zetten de Chinezen op producten voor de Nederlandse markt vaak een vals CE keurmerk. Let maar eens op, hij is net anders dan het origineel (de afstand tussen de letters verschilt bijvoorbeeld, dat valt normaal gesproken niemand op tot je gewaarschuwd bent) maar doet mensen vermoeden dat een product aan de Europese eisen voldoet. Daarnaast mag dit in Europa niet verkocht worden. Daarom staan dit soort webshops maar tijdelijk online en verdwijnen daarna alsof ze nooit hebben bestaan en kun je van het bedrijf via de website geen enkele informatie achterhalen. Ik ga vandaag voor de grap via het contact formulier op de website vragen vanuit welk land het product verzonden zal worden, als het buiten Europa is of het een keurmerk heeft, en of ze daar een foto van hebben en om informatie over het bedrijf te vragen (naam, oadres, KVK enz. Kijken of ik daar überhaupt reactie op krijg. En als laatste, hoogst waarschijnlijk vind je, als ze echt drop shippers zijn, dit product ook op bol.com. Dit is een droomplatform voor dropshippers. Ze controleren daar namelijk niet omdat ze er goed geld aan verdienen en in hun eigen voorwaarden / kleine lettertjes hebben staan dat ze alleen een tussen platform zijn en niet verantwoordelijk voor de prodcuten van externe verkopers. Ondertussen pakken ze goed promissie op elk verkocht product. Ik ben er zelf eens ingetrapt met telefoonopladers via bol.com, bleek ook niet origineel en 1 ervan vloog in mijn caravan in de brand. Ik had op dat moment mazzel dat ik het zat gebeuren. Was dit in de nacht gebeurt weet ik niet hoe het was afgelopen. Was dit overdag gebeurt als ik even bij familie of vrienden op de camping wat drinken was dan was mijn hele caravan afgefikt.
    Hieronder een voorbeeld hoe geraffineerd de producenten keurmerken vervalsen.
    Bekijk bijlage 725657
     
    MamaAlice030 vindt dit leuk.
  8. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.513
    883
    113
    Dank je meiden.
    Zoek inderdaad geen Ali express spul.
    En dropshopping houd ik ook niet van.

    Ik had eerder de hoop dat een ander relatief a merk een product zou hebben met soort van zelfde technologie/resultaat..
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina