Look a Like?

Discussion in 'De lounge' started by mm7, Dec 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Weet iemand of er look a like lascal kiddy guard traphekjes zijn? Ik vind ze schreeuwend duur... ook op mp! Maar... het zal de enige oplossing bij ons zijn, want een traphekje kan bij ons in huis de draai niet maken. We hebben er gelukkig maar 1 nodig, en dat is van de woonkamer naar de gang/keuken. Dus........ iemand een goedkoper alternatief, maar dus wel 1 met doek/stof?

Kiddy Guard AVANT 2012 van LASCAL KiddyGuard Oprolbaar Traphekje TOP AANBIEDING

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

Zoiets lijkt me heel makkelijk en goedkoop zelf te maken met een stuk doek/stokken en haken aan de muur...

3. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,055
    2,189
    113
    Brabant
    Nee, hebben de echte, dus geen tips. Maar het is echt een aanrader. Al gebruiken we hem nu niet, pas als elize in een groot bed gaat slapen of isab gaat spoken.
    Maar hij is het geld echt waard. Wij hebben overigens een showmodel, dus hadden een mazzeltje.

Wat ook vaak zou kunnen is zo'n ouderwets harmonicahekje, maar die worden we afgeraden.

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Zelf maken ga ik niet aan beginnen, waar ik haal de tijd vandaan... bovendien is het dan niet goed gekeurd. Ik hou mp wel in de gaten en hoop hem daar deze maand te scoren... Dus ga alsnog maar voor de echte dan... Kan je de doek eigenlijk wassen? Ik heb veel wit in huis, dus wil deze graag in het wit, maar ik zie de vieze vingertjes er al op zitten haha.

5. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,055
    2,189
    113
    Brabant
    Ik weet niet waar je hem gaat gebruiken? Bij ons hangt hij boven en hij is niet vies. Dat stof is ook een beetje plastic achtig, dus kan je best afnemen.

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik ga hem gebruiken van de woonkamer naar de keuken/hal.

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Is ie hondproof??

Manuk

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hij is hond proof, hij werd eerder ook verkocht bij een trimgroot handel, maar zie hem niet meer op de website staan.

Share This Page