Look-a-like

Discussion in 'De lounge' started by MamaZH, May 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. din0

din0 VIP lid

Aug 14, 2011
    5,172
    1,848
    113
    Ik heb een kloon haha als ik veel mensen mag geloven is C mijn gezicht zo bizar hoeveel zij op mij lijkt.
    Niemand vraagt zich af of ze mijn dochter is alleen al zien is zij mij..

2. MamaZH

MamaZH Actief lid

Mar 4, 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn schoonvader vond ik altijd heel erg om zijn broer lijken. Toen ik vorig jaar de dag na mijn sv zijn overlijden die broer dus door het raam zag ben ik me echt rot geschrokken.

3. tricie83

tricie83 Bekend lid

Jan 20, 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ts, wat een prachtig poppetje heb je, en inderdaad zie ik de gelijkenis ook.

Mijn kloon is mijn dochter. Ik zag altijd wel een gelijkenis , totdat ik onlangs eindelijk eens mijn babyfoto's meekreeg. Was eigenlijk bedoeld voor een spel bij een babyshower, mijn vriendinnen zeiden meteen die moet je maar niet gebruiken want dan weet ze meteen wie het is. We waren allemaal verbouwereerd zo veel lijken we op elkaar (arm kind)

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Mijn dochter leek sprekend op ChinChan bij de geboorte telt dat ook?

5. tuc

tuc Niet meer actief

Mijn man heeft een complete look-a-like..zelfs tot ver in het dna;)

6. MamaZH

MamaZH Actief lid

Mar 4, 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha... Foto?:D

7. tuc

tuc Niet meer actief

Deed ze toen ook de blotebillenboogie:D

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
    Prachtig dochtertje heb je!

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vraag me wel af hoe het kan dat er look-a-likes zijn waarbij er geen familiale band is... Dat het gewoon zo'n combinatie van factoren is, waarbij je dezelfde uitkomst krijgt.

Je zou toch haast denken dat er een melkboer voorbij is gekomen bij sommigen. Het frappante vind ik nog wel dat in sommige gevallen de look-a-like zo goed als om de hoek woont.

Ik zet er in ieder geval soms wel mijn vraagtekens bij :cool:

10. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Whahahahaha :D

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,230
    7,277
    113
    Female
    Brabant
    Jeetje wat een gelijkenis zeg met je dochtertje!

Op mijn werk hangt een foto van een meisje en zij lijkt echt heel erg op Eva. Zal er als ik eraan denk een foto van maken.
    Eva leek als dreumes precies op mij toen ik dreumes was. Nu zie ik het zelf niet meer zo, maar anderen wel.

Ik zag een paar jaar terug een foto van Belle78 (of Belle1978) op het forum en dat was sprekend ik! Maar alleen op die foto, zag later nog een foto van haar en daar lijk ik totaal niet op.

12. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,303
    0
    0
    Amsterdam
  13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ts: wat een mooi meisje! Ik ben nog geen dubbelganger van mijn kinderen tegen gekomen. Mij vinden ze lijken op Emma Watson.
    Wel vind ik deze van mijn zoontjes als baby's erg veel op elkaar lijken (nu totaal niet)

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

En deze:

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Valt mij net in: mijn vriend heeft wel een dubbelganger. Zijn laatste ex kreeg een nieuwe vriend blijkt dat hij sprekend op mijn vriend lijkt alleen had deze blonde haren.

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Op de middelbare school was er een leraar die erg op mijn vader leek.
    Mede klasgenoten hebben die leraar dus ook wel eens voor mijn vader aangezien. Toen mijn vader later besloot in de ouderraad te gaan kwam hij dus die leraar tegen tot groot hilariteit van mijn vriendinnen. :D

17. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Grappig zeg! mijn dochter heeft bijna soortgelijke foto met dezelfde achtergrond :D

Wat een schatje is je dochter zeg! Ze lijkt idd sprekend op dat kindje :$

18. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Ik heb een internetvriendinnetje wiens zoontje precies een maand ouder is als mijn oudste en ze lijken echt als 2 druppels water op elkaar. Ook grappig om te lezen dat ze dezelfde favouriete "dingetjes" zoals tekenfilmpjes hebben. We hebben elkaar verder nog nooit in het echt ontmoet.

Mijn vader heeft ook een look-a-like lopen. die kwam heel vaak op zaterdag in de bloemenwinkel waar ik jaren geleden werkte. Ik dacht altijd dat mijn vader binnenkwam.

Mijn man heeft een neefje die heel veel op hem lijkt, meer nog dan op zijn eigen broer. Hij zou qua uiterlijk ipv mijn mans neef eerder zijn broertje moeten zijn, haha

19. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Ik lijk nogal op Daphne Deckers... En ben er echt geen familie van. Werd toen ik nog in Nederland regelmatig gevraagd om een handtekening, of ik kreeg vipplaatsen in een restaurant, werd wel eens uitgenodigd voor een opening, een gala en mocht een keer in de vipbox bij een tenniswedstrijd (heb mooi niks gezegd, mijn vriendin en ik hebben ons rotgelachen. En iedere keer vol in beeld op dat grote scherm :D . Echt té grappig! Ik heb nu een ander kapsel (geen pony), dat scheelt misschien.

20. Onje

Onje Niet meer actief

Mis Mac wat een prachtige foto!!
    Ts wat een koppel zeg!

Hier duidelijk broer en zus

Share This Page