Hallo dames, Vandaag in een opwelling onze kinderwagen al gekocht (ben zoo blij hahaha). We hadden eigenlijk de Mura 4 besteld (daar lopen we al 2 jaar mee in ons hoofd). Nu komen we net vanmorgen bij de Prenatal, staat daar een showroom model Quinny Buzz 3 Greystone voor 450 euro, inclusief reiswieg,voetenzak,muskietennet,regenhoes,xl zitje+dekentje. Tsja... we waren gelijk verkocht, mede omdat de quinny toch een stuk lichter is dan de mura. Dus, inpakken wegwezen. heb al 100 rondjes gereden in de woonkamer *trots* Sorry, moest dit even kwijt!
De buzz 4 is ieder geval ideaal, dus dat gaat goed komen... Mijn zus heeft de mura en kan ik niet mee overweg.Zo groot, zwaar en moeilijk door de winkelpaden... Goede keuze!
leuk, leuk, leuk, ik herken je gevoel helemaal!! wij zagen een aanbieding van de quinny toen ik net 12 weken zwanger was van ons eerst kindje en mn eerste echo net had gehad... meteen gekocht ook. best vroeg natuurlijk, maar wat waren we trots met onze eerst aankoop! veel plezier ermee, hier bevalt ie nog steeds prima (hebben voor onze tweede wel een nieuw voorwiel aangeschaft, maar verder is tie nog perfect!)
thanks! Ik ga in ieder geval wel de winter/terreinbanden voor de buzz kopen. Dat lijkt me een stuk prettiger dan die kunstof wielen voren.