Ja heb het ook gezien, wat een verwend mormel zeg En ze zegt gewoon doodleuk tegen robert, waar dr eigen vent bij staat, dat hun leven samen al te lang heeft geduurd...Arme, arme man staat er beetje beteuterd bij. Sneu hoor. En ze wil uitleven bladie bladie, nou dan denk ik van dat had je dan maar 3 kinderen eerder moeten bedenken. En ik snap heel goed dat je leven een sleur kan worden eenmaal getrouwd en moeder, maar dan denk ik bij mezelf van tja, dat is nu eenmaal zo en daar heb ik maar mee om te leren gaan.
jammer van die vrouw, ik krijg niet het gevoel dat ze echt geknokt heeft. En ook niet dat ze voor haar kindjes gaat. Vind die man wel een geweldige kerel. Sowieso een leuke vent, maar dan ook nog zo voor je kinderen gaan, en jezelf maar wegcijferen. Hoop dat hij nog heel gelukkig gaat worden!
Ik vond hem idd best een aardige kerel maar ik zou ook helemaal gek worden van hem. Zou me dood ergeren aan het 'jij gaat voor alles' gehalte en niet voor zichzelf op durven komen. Wees een vent! Ook daarom kan zij zo haar gang gaan, als hij meer ballen had laten zien had zij zich misschien ook wel anders gedragen. Daarom zitten er aan elk verhaal 2 kanten en als je samen een relatie hebt is er een wisselwerking onderling waar weer je gedrag uit voorkomt. Neemt niet weg dat ik hem een hele lieve vrouw gun, iemand die het prettig vindt dat hij zo zorgzaam is. En dat zij een relatie vindt met een kerel die haar een beetje 'in het gareel' houdt.
Heb zojuist de herhaling gezien.. pff.. wat een mens. Moet zeggen dat ik er na haar brief al niet zoveel vertrouwen in had. Het zou natuurlijk kunnen werken, een week uit elkaar, weer weten wat je mist.. maar inderdaad "missie geslaagd" vond ik ook erg voorbarig!
Heb net ook even de herhaling gezien.. vond die man wel een zacht eitje inderdaad maar die vrouw zat duidelijk in een soort van midlifecrisis. Eigenlijk hoop ik dat ze nu een vent tegekomt die haar echt als stront behandeld en wanneer ze helemaal verliefd is ze keihard door hem gedumpt word.
Nou dat is toevallig, ik heb het net gezien op tv, herhaling. Dus toch uit elkaar? ik dacht dat ze toch ineens inzag hoe lief hij voor waar is enz...hmm vreemd, dacht dat ze juist weer bij elkaar waren. Maja, later krijgt ze vast spijt, want het gras is bij de buren altijd groener. Arme kinderen, die zijn altijd weer de dupe.
dat wijf was echt achterlijk. Dat robert zei: je gaat niet donderdag pas weg maar nu al, zegt ze: "yessss" arme man
Ja, echt een koude kikker die gast van gister! En dan 5x in 3 maanden tyd alleen op vakantie, nou dan vraag je je ook af wat die daar allemaal uitspookt Ik vind het sowieso wel een nep programma hoor, alsof al je problemen in een week tyd opgelost worden en mensen weer helemaal verliefd op elkaar worden. Beetje overdreven.
Raar dat je nu niet zag hoe het na het programma met ze is gegaan. Is normaal toch wel altijd zo. Vond haar metamorfose trouwens subliem, wat een verschil zeg!