Zangeres Milk Inc. overleden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danip, 24 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik lees het net, jeetje idd zo jong, vreselijk!

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #3 Devilschase, 24 apr 2010
    Laatst bewerkt: 24 apr 2010
    De omstandigheden van haar dood zijn nog niet duidelijk maar de Belgische krant Het Laatste Nieuws schrijft dat er veel drugs en drank mee gemoeid zouden zijn.

als dat waar is: eigen schuld, kut voor de nabestaande maar zij had dat zelf in de hand itt bijvoorbeeld iemand die plots een hartstilstand krijgt.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wat erg... het liedje walk on water is het liedje van mijn vriend en mij. toen we elkaar leerde kennen was dat liedje hot en scheurde we lekker in zijn bmw cabrio rond in de zomer! geweldige tijd was dat toch! rip!

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Idd als het waar is eigen schuld dikke bult!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    die kleine foto bij dat nieuwsbericht is zij trouwens niet, dat is Linda Mertens, de 2e zangeres.

Ann Vervoort was deze:

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Vervoort belandde volgens eigen zeggen door de stress in het ziekenhuis. "Dag en nacht onderweg. Twee uurtjes slapen. Fuiven tot 's morgenvroeg", vertelde ze in 2006 aan de krant. "Ik ben eruit gestapt. Mijn lichaam eiste een regelmatiger leven."
    Hierna verhuisde Vervoort naar Ibiza, waar ze vijf jaar bleef wonen. In Limburg leidde ze ten slotte een anoniem bestaan. Maar ook dat ging haar niet makkelijk af.

Knap...vooral omdat 2006+5=2011...en dan daarna nog naar Limburg verhuizen.
    (Neemt niet weg dat ik haar altijd leuk heb gevonden en het heel erg vind!)

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja;) zal toch maar je kind zijn he?;) sjonge jonge zeg is het dan niet minder erg???? beetje cru weer hoor zon reactie.

dus iemand die rookt, teveel vet freet en overlijdt ook maar eigen schuld dan?

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Maar in 2000 brak ze plots met dat glamourleventje, om gezonder te gaan leven op Ibiza, samen met haar vriend Patrick Claesen - alias Patje Krimson van 2Fabiola. Toen er vijf jaar later een einde kwam aan hun relatie, keerde Ann alleen terug naar Limburg, waar ze sindsdien een anoniem bestaan leidde.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    als de oorzaak van overlijden het rook en eetgedrag was wel ja, dan is het je eigen schuld.

Als ik voor een trein sring en ik ben dood is dat toch ook mn eigen schuld.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja waarom gaat iemand aan de shit en drank? keur het niet goed hoor;) maar vind die reacties altijd zo zo... nou ja beetje hard!;)

11. LovelyDK

Plurkie, het zal je kind idd maar zijn! Ik heb dan ook diep medeleven met de ouders maar toch niet met haar zelf als zij een overdosis o.i.d. genomen heeft?!

Precies wat Devil zegt, als je voor de trein springt is t toch ook gewoon je eigen schuld?! En als je doodgaat aan een hartaanval omdat je elke dag bij de Mac zit is dat toch ook je eigen schuld?!

12. LovelyDK

Tsja het leven is hard Plurkie... alles draait om keuzes die je maakt! Als dat de verkeerde zijn, met een duidelijk verkeerde afloop, dan is dat lullig maar toch echt je eigen schuld!

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Omdat zo iemand een instabiele persoonlijkheid heeft en liever naar de drugs en drank grijpt ipv een psycholoog op te zoeken. Drugs en drank is ALTIJD een eigen keus, net als roken. Je begint er zelf mee.

Ik vind het uiterste belachelijk om te zeggen: door de drukte van mn werk MOET ik drugs gebruiken, onzin.

En ja, de waarheid is hard. Met altijd poeslief doen kom je niet ver tegenwoordig.

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Dat lees ik idd ook zo.;) (ook omdat ik altijd best wel fan ben geweest)
    Maar zo staat het er niet.:D Er staat dat ze in 2006 vertelde aan de krant dat ze eruit stapte en dan 'hierna verhuisde Vervoort naar Ibiza, waar ze vijf jaar bleef wonen'
    Maakt verder ook niet uit.;)

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja snap jullie helemaal hoor:) en jullie hebbe gelijk maar pfff ik zou dat nooit zo uit durven spreken toch... misschien uit respect voor haar familie. bedoel als het mijnkind zou zijn en er zou zo over gepraat worden zou me dat erg veel pijn doen. ook al zou ik dan weten dat het de waarheid is. dat is eigenlijk wat ik er mee bedoel te zeggen;)

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mee eens hoor!;)

17. LovelyDK

gelukkig typt haar moeder hier vast niet mee :D

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee vast niet:D

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007