Ik heb echt een hekel aan die vent, dus ik kijk het eigenlijk nooit. Maar gisteren zapte ik er toevallig langs en ben me echt kapot geschrokken van wat ik zag... Het ging over een 23 jarig meisje dat op camera had vastgelegd hoe haar vader haar 18 keer sloeg met een riem. Ze lieten de opnames zien en ik was echt geschokt! Hoe kan iemand zoiets doen??? Ik ben er nu nog naar van en vroeg me af of er anderen zijn die dit ook gezien hebben? Wat deed het met jullie?
Ah dat is de aflevering die nu op tv is denk ik? Die man was rechter? Ik heb het aan staan en krijg er gewoon buikpijn van! En die moeder doet gewoon mee. Bahbahbah!
Jep, die aflevering. Ik kan het ook niet zien, ik word er misselijk van en heb zin om die vent zijn hoofd er af te trekken.
Ja gezien... schokkend! Misselijk werd ik ervan. En dan is zoiets nog een rechter ook...opsluiten die vent!
Idd!! Die aflevering is er nu ook weer op. Ik werd er ook echt misselijk van... En die moeder ook: Ik deed t 1x in de hoop dat mijn man zou ophouden... Yeah, right
Ja is er nu op. Misselijkmakend. Die man denkt dat hij god is geloof ik? Omdat hij toevallig rechter is.
Ben tegen geweld zeker aal het gebruikt word tegen kinderen. Ik kreeg eigenlijk kriebels van het hele verhaal. Hoe dat meisje het opnam voor haar zieke moeder. Bah... als zij een slachtoffer was geweest. Dan vreet ik mijn schoen op!. De enige slachtoffer isdat meisje. Bah..!. Totaal geen medelijden met die vader, mogen ze voor eeuwig opsluiten. Netzoals die moeder.
Aan het einde verontschuldigde ze zich nog naar haar vader en zei dat ze van hem houdt? Zag ik dat nou goed (keek maar half)?
Ik heb hem gisteren ook gezien, ben de hele avond van slag geweest omdat het iets te herkenbaar was. Vond de beelden erg heftig
Ik heb niet gekeken, maar er zijn meer verhalen van kinderen die zijn mishandeld/misbruikt en die een soort ziekelijke relatie met de vader/moeder krijgen daardoor. Hoe ernstig de situaties ook, er zijn kinderen die van hun ouders blijven houden omdat ze niet beter weten. Heel erg triest voor ze! Het is net zoiets als sympathie voor je ontvoerder. Het is denk ik sowieso niet te begrijpen als je het nooit hebt ervaren.