vroege eisprong mogelijk en symptomen innesteling gevoeld?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kieknoen, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kieknoen

kieknoen Lid

23 mrt 2009
    12
    0
    1
    Uiteindelijk zal het uitblijven van mijn menstruatie uitsluitsel bieden, maar an sich zou ik reacties op prijs stellen mbt mijn volgende vraag:

1e dag menstruatie 6 maart vroeg in de ochtend
    niet beschermd gevreeen op 8 maart (menstruatie ten einde...)
    Daarna weer beschermd gevreeen.
    19 maart misselijk (gevoel van misselijk van de honger) boertjes laten, steken in de lies en kramp bij schaambeen. Misselijkheid ging over bij kleine beetjes eten en diep adem halen. Dit heeft heftig aangehouden tot 21 maart. 22 Maart met vlagen misselijk en licht in mijn hoofd (bij snel opstaan) en nog een klein btje op 23 maart.
    Sinds 24 maart:
    Ik laat (genant genoeg) wel nog boertjes en scheten... en heb een opgeblazen gevoel.
    Heb een nieuw rijkdom aan puisten en het gevoel dat mijn borsten ronder zijn (ik raak de borsten aan als ik mijn armen langs mijn lijf houdt, dat was eerst niet het geval). Als ik lang sta heb ik lichte steekjes in mijn onderbuik.
    misselijkheid komt plotseling met vlagen en is goed onder controle te houden met diep in en uit ademen..

Al met al spannende symptomen...maar in principe is mijn volgende menstruatie op 4 april (cyclus keurig van 29 dagen)....

Vraag is: Is het mogelijk dat mijn eisprong veel eerder is geweest (bv 8 dagen) na menstruatie ipv de geijkte 14 dagen? Ik vermoed dat ik nl. de 19e (13e dag na 1e menstruatiedag) innestel-symptomen had.

en ja, de spermazaden van mijn vriend leven lang (eerder aangetoond ;)..

Ik hoor graag jullie ervaringen / vergelijkingen!
    NB: hoewel niet gepland zou het een aangename verrassing voor ons beiden zijn

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    alles is mogelijk meid, me ma had 4 dagen voor vruchtbare periode ge... je weet welt, en ze slikte de pil , het zaadje wat mij gecreerd heeft had een enorme strijd te gaan, en was sterk genoeg.

3. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Je eisprong zou heel goed eerder geweest kunnen zijn. Volgens mij had ik hem 5 jaar geleden met mijn dochter ook na de eerste week. En weet in ieder geval zeker van mijn tante heeft hem altijd op de 7e dag en dan kon prima had de gyn tegen haar destijds gezegd.

En ja innestelling kan ook 5 tot 10 dagen na eisprong, dus in theorie is alles mogelijk.
    Maar dan zou je in theorie einde deze week kunnen testen en dan weet je meer!

Maar is allemaal in theorie, weet dat het lichaam je enorm voor de gek kan houden!

Deel Deze Pagina