loon doorbetaling afgelopen 3 maanden maar hoe berekenen?

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    13 weken dus. Zie hier:
    Als je verzekert bent voor de ziektewet (wekeneis, etc.) zal het gemiddelde aantal uren van de afgelopen 13 weken worden gebruikt bij de berekening van je ziekte-uitkering. Dit is standaard 70% van het loon dat je in die 13 weken gemiddeld verdiende, en kan meer zijn wanneer je werkgever hiervoor extra maatregelen heeft getroffen.

Op welk bedrag heb je recht bij ziekte met een 0 uren contract? - Goeie Vraag

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnx voor het opzoeken, ik kon het niet vinden nml

maar ik heb duss gelijk, word weer touw trekken :(

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnx voor de antwoorden... ik ga zo het juridisch loket bellen en vanmiddag mijn werkgever....

word vervolgd....

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Succes!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnx :) juridisch loket gebeld idd het gaat om de gewerkte uren over de desbetreffende maanden.
    Werkgever gebeld, in eerst instantie behoorlijk geirriteerd ging het navragen. Nog geen half uur later werd ik terug gebel'd: je hebt wederom gelijk! Tja dat wist ik al maasr toen werd de toon ook aangenamer. als het goed is wordt alles geregeld maar pff wat een zeiks..... of we nog niet genoeg hebben gehad afgelopen 2 jaar! Hoop dat ik snel de centjes heb en dat het klopt ben er klaar mee! 3-3 loopt mijn contract af

Deel Deze Pagina