in mijn voordeel.... Ik zou vanaf 7 september m'n nieuwe loon krijgen, maar nu heb ik toch mijn oude loon gekregen(das natuurlijk meer) Ik ga er niks van zeggen, als het volgende maand wel goed is; mocht het volgende maand nog niet goed zijn, ga ik het wel even melden, want je hebt er niks aan dat je straks weer wat moet terug storten. Van deze maand zeg ik natuurlijk niks van, is toch wel even mooi z'n 600 euries Ik hou jullie op de hoogte.
Zo dat is niet niks. Dus ik neem aan volgende maand dus 1200 euro meer dan normaal. Die maand daarna natuurlijk 600 euro. Of bedoel je twee keer 300? Nou ja het is in elk geval natuurlijk geweldig, extra geld, Dat kan ik ook wel gebruiken,
Ik heb nu 600 euro meer gekregen als dat ik eigenlijk zou krijgen, gewoon totaal. Snap ie? Als ik volgende maand m'n nieuwe loon krijg heb ik dus 600 euries minder, als m'n gewone loon. Ik verdien dus straks 600 euro minder, als wat ik hiervoor altijd kreeg.
ja duidelijk. Mijn denken is af en toe ook aangetast door mijn hormonen, Ik moet ook nog studeren, Maar nu snap ik het inderdaad.