baas vraagt extra werken wat doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door p1982, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi

de baas kwam met de mededeling of we op onze afdeling meer zouden willen werken, alle collega's

werk nu 24 uur, maandag (man thuis) woensdag (opa en oma oppassen) en donderdag (kdv)
    het zou gaan om 4 uur per week.

Wat zouden jullie doen en eventueel extra voor vragen?

zou dan willen proberen ma en wo iets extras te werken en andere uren thuis

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Is er een reden dat hij het vraagt?
    Komt hij ook over de brug?
    Moet je extra kosten maken voor oppas?

Geen idee of ik het zou doen, ik kan je nu (nog) geen antwoord geven..

3. p1982

p1982 Niet meer actief

ja er komt extra werk bij en dat redden we niet met de bezetting die we nu hebben op onze afdeling

hij heeft alleen gevraagd wie er extra wilt werken en voor de rest weten we nog niks

nou als ik op de ma en wo extra kan werken dan geen extra oppas nodig en die paar uurtjes t huis ook niet dus geen extra kosten

4. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Als het loont en er geen extra kosten nodig zijn voor opvang, en jij ziet het zitten? waarom niet, mooi meegenomen toch?

5. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Dan denk ik er hetzelfde over.

Mocht je wel extra kosten moeten maken voor opvang vind ik het niet meer dan billijk dat hij hieraan meebetaakd,

6. p1982

p1982 Niet meer actief

kdv zal wat duurder worden omdat ik meer ga verdienen, is niet heel veel per maand maar toch
    en weet niet of die me wensen wilt accepteren

7. Tese

Tese Niet meer actief

Je krijgt voor die extra uren gewoon je loon betaald neem ik aan en als het zou kunnen op de manier waarop jij het zegt dan zou ik het wel doen.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

zit nu alleen te bedenken heb nu ouderschapsverlof en krijg daar geld van de belastingdienst voor
    heeft dit ook invloed erop?

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Als jezelf eventueel wel wat meer wil werken.
    Zou ik eerst (weet niet zeker of je dit al weet) vragen of het voor tijdelijk is of voor vast.
    Daarna zou je aan het kdv vragen of meer opvang mogelijk is.
    En mist dat dat gewoon kan,aan je baas een briefje geven met daarin welke dagen of tijden je wel meer zou willen werken.

10. p1982

p1982 Niet meer actief

de uren zijn voor vast
    maar als ik extra kdv wil afnemen dan kost die ook aardig wat en weet dat ze geen halve dagen willen dus moet dan een hele dag
    en ene week wel extra werken en andere week niet dus zo oplossen bij kdv is ook geen optie

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Normaliter wel, omdat je inkomen op jaarbasis omhoog gaat. Ik zou contact zoeken met de BD hoe je dat kunt opvangen.
    Of je moet je uren OV gaan minderen, dus dat je het op die manier zou gaan compenseren.

Deel Deze Pagina