Ik wil jullie even raadplegen . Sinds 2 weken heb ik op mijn voet een plekje, het jeukt niet, doet geen pijn, is net normale huid . Herkent iemand dit ? Voor hetzelfde geld is het niks, maar ik ken dit niet dus vraag ik het toch liever eventjes hier Alvast bedankt
Daar lijkt het niet op, meer alsof ik ergen tegenaan heb geschopt, maar dan zou het toch pijn moeten doen ?
ja, en dan zou het na twee weken wel mogen wegtrekken. Het lijkt een beetje op een pigmentvlek maar ben benieuwd of anderen het misschien herkennen. Het is wel helemaal glad, he.
Ok, als er een soort ´relief´ op zit, een soort verdikking, dan zou ik er toch naar laten kijken door de huisarts. Ben er niet voor om voor alles naar de huisarts te rennen, maar dit plekje zat er eerst niet, en nu wel en het is niet helemaal glad. Ik denk niet aan iets ernstigs maar ik ben wel voor uitsluiten. Maar nogmaals, ik herken het zelf niet.
Ik houd daar zelf ook niet van, daarom wilde ik hier toch even raadplegen, ik wacht nog even of iemand anders reageert en anders laat ik er even naar kijken . Bedankt voor je raad