Wat krijg je uitbetaald? Ik heb nog nooit loonheffing uitbetaald gekregen.. Dat is toch gewoon een korting op de belasting die je betaald? Waardoor je iedere maand iets meer salaris krijgt? Of mis ik iets?
Huh? ik snap hem ook niet. Loonheffting is toch iets dat in je loon verwerkt is? dat krijg je toch niet uitbetaald?
De algemene heffingskorting kun je ook krijgen als je niet werkt dit word dan maandelijks of jaarlijks uit betaald door de belastingdienst.
Als je niet werkt??! Hoe kan dat en over welke bedragen hebben we t dan? Ik weet hier niets van? Heb net zitten berekenen of wij het redden als mijn man volledig stopt met werken om thuis bij de kids te blijven. Dat gaat me net te krap worden maar als hij dan nog iets zou krijgen elke maand..... hmmm
Laat maar heb mn antwoord al Afbouw uitbetaling algemene heffingskorting 2015 Das te weinig helaas pindakaas
Ik wilde al gisteren hier vragen of ze een medewerker van de BD was (want die krijgen immers onze lh gestort), daarna of ik me ook ergens kon aanmelden voor de uitbetaling van mijn loonheffing. Toen dacht ik dat ze misschien de maandelijkse bel.teruggave bedoelt, want dat is feitelijk een deel van de betaalde lh wat je terugkrijgt. Maar de algemene heffingskorting zou ik daar weer nooit onder scharen.
De niet werkende partner heeft recht op algemene heffingskorting. Als je je die al meteen maandelijks wilt ontvangen, moet je alvast een belastingaangifte doen over het jaar 2015 of wachten tot het eind van het jaar. Dan krijg je alles in 1 keer op je rekening gestort. Ik ben sinds een maandje of 2 de niet werkende partner. Hoeveel het precies bedraagt, weet ik niet. Ik heb nog geen aangifte gedaan. wij wachten het gewoon af, aangezien wij die zo wie zo op de spaarrekening willen zetten
De afbouw gaat best hard dan vergeleken met 4 jaar terug. We zien het gewoon als leuk extraatje met de belastingaangifte, kan me voorstellen als je er gedeeltelijk van moet leven dat de afbouw giga hard gaat 😔