Een vraag aan die dames die een laprascopie hebben onder gaan om de diagnose endometriose vast te stellen. Wanneer in jullie cyclus hadden jullie deze? Ik dacht namelijk dat de gynaecoloog had gezegd tijdens de menstruatie, maar afdeling opname had het over dat dit na de menstruatie moest en in de eerste helft van de cyclus. Ik ben een beetje in de war.
Ben zo verdrietig, belde gisteren vol goede moed. Mijn menstruatie was begonnen, dus ik kon eindelijk bellen voor een datum voor OK. Kreeg ik te horen: 'dat kan niet, ee zitten de komende twee weken vol'. Oftewel probeer volgende maand nog maar eens. Volgende maand houdt in dat ik mijn vakantie moet annuleren. Wacht ik nog een maand, dan zijn we bijna 3 maanden verder, want mijn cyclus is de afgelopen maanden ineens van 32 naar 42 dagen gegaan. Ben zo verdrietig hierdoor, had eindelijk gehoopt na jaren buikpijn meer te weten. Heb ook bij anesthesie, opname én gynaecologie gevraagd of het een probleem zou zijn als het tegen september was. Nee hoor, verzekerde ze mij, geen probleem en nu dit😢
ja de eerste helft van je cyclus en je mag zeker weten niet zwanger zijn Wel raar dat je op de opnamelijst staat maar dat je niet terecht kan. Ik neem aan dat dit al besproken en op de planning stond met gyn? Zo nee dan is het heel normaal. Ik had ergens begin januari mijn gesprek met de gyn. En pas begin maart geopereerd.
Alles was besproken, ik heb zelfs al gesprek bij anesthesie gehad en opname. Iedereen was op de hoogte.
Probeer je gynaecoloog te spreken of het echt niet tijdens je menstruatie kan. Ik heb operatie gehad tijdens mijn eisprong dacht ik ongeveer (kan het mij niet meet helemaal herinneren). Ik zou er trouwens je vakantie niet voor afzeggen. 3 maanden is lang maar met een vakantie ertussen te overzien denk ik.