Hoi!! Wij hebben nu een jaar lang deze hoekbank. Hij zit echt heerlijk, maar het oorspronkelijke idee was een hoekbank met 2 losse stoelen. Alleen is onze kamer hier te klein voor. Nu wil ik 2 losse bankstellen, maar dan wel van dezelfde stof etc. Ze hebben deze banken in 2 kleuren ( gemeleerde stof ). De kleur die we nu hebben, of een grijze kleur. De grijze lichtere kleur vind ik ook erg mooi, maar wij hebben taupe/zandkleuren in huis... Staat grijs daar wel bij?? Of zouden jullie toch voor de huidige kleur gaan en die eventueel wat opleuken met lichte kussens... Bedankt alvast!!!
Ik zou persoonlijk voor de donkerdere kleur gaan. Ik denk dat de grijze te licht wordt bij jullie interieur.
ik vind grijs erg mooi bij taupe . heb zelf toevallig net een grijze bank gekocht. net zoiets als de bovenste. en heb taupe eetkamerstoelen. bank kun je leuk opleuken door wat leuke kussens. ik zou trouwens voor de iets donkere kleur gaan...
Wat een mooie bank, zou die kleur houden. Waar heb je die bank gekocht? Ik ben eigenlijk opzoek naar de bank die jij hebt en een twee zitter erbij.
Bedankt, ik ga eens proefritten daar! Ik ben al een tijdje opzoek maar kon niks vinden waarvan ik dacht...JA! Ik opende dit topic en daar stond ie.
Op de eerste foto lijkt hij lichter. Ik zou voor de kleur gaan die je nu hebt. Als die lichte ook wat lichterbuitvalt is hij met kleine kinderen zo vies. En met antraciet/bruin kun je strakste kanten uit in je inrichting. Wij hebben echt een soort hoek in huis. Buren hadden daar een bank staan (model zoals bij jullie) en een twee zitter en dat stond erg gezellig. We hebben nu een 3 zitter en twee losse stoelen maar nu de kinderen groter worden en ze steeds vaker grote vriendjes mee nemen hebben we eigenlijk meer zitplaatsen nodig.
Eerlijk gezegd, vind ik je huidige bank erg mooi staan bij de kleuren van je huis. Ik denk dat de nieuwe bank in het grijs, dit gaat verpesten. Ik heb ongeveer dezelfde bank, alleen dan in het donkergrijs.
Kun je van je huidige bank geen hoeksteen bijkopen?! Scheelt weer kosten of past dat ook niet? Vind het wel zonde na een jaar wisselen voor een andere, maar toch dezelfde bank?!
Ik heb die bank ook die jij hebt, net nieuw. Maar dan zonder bruin, maar in antraciet kleur. Super. Die bank gaat het assortiment uit, dus als iemand 'm nog wil moet je heel snel zijn! Ik zou gewoon voor antraciet gaan.
September: Is het eigenlijk ook!! We hebben hem nu op marktplaats staan, dus krijgen er iig nog iets voor terug... Charise: Echt waar?? Dan mag ik idd wel snel zijn.. Jammer dat er niet meer korting vanaf gaat!
Wij hebben ongeveer de bank van tweede plaatje. En een taupe kleurige muur. Persoonlijk vind ik juist heel mooi en warm staan. Dus kan makkelijk
Hier ook de grijze Aberdeen, 3 zits met chaise en een 2 zits. Gecombineerd met wit en taupe tinten in huis, kan prima!
Ik zou de bank in dezelfde kleur houden! Vind de grijze op zich ook mooi maar niet in combi met de donkere uitvoering.