Werk regio Groningen/Assen!

Discussion in 'De lounge' started by Niicci, Aug 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    Hoi dames!

Ik weet niet of dit mag, maar wil het voor de werkzoekenden wat makkelijker maken in de regio Groningen/Assen.

Sinds vorige week dinsdag heb ik eindelijk weer een baan.
    Iets waar ik mezelf eerst niet zo snel in geplaatst had, maar ik ben er voor gegaan omdat ik graag wil werken, en het weer een uitdaging is.
    Nu werk ik als Commercieel callcenter medewerkster in Assen, oftewel, als telefonisch verkoopster.

Ik werk binnen een heel gezellig team! De sfeer is er altijd goed!
    Nu komt er een locatie in Groningen bij, en zijn ze nog op zoek naar nieuwe medewerk(st)ers voor beide locaties!

Wil graag aan het werk? Stuur even een berichtje, dan stuur ik je een link om te solliciteren en voor meer info! :)

2. Ik ben benieuwd.. Ben ook nog zoekende.

3. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

Feb 27, 2012
    861
    0
    0
    Ben ook zoekende, maar eigenlijk niet zo'n fan van telefonische verkoop... Hebben ze ook vacatures voor inbound bellen?
    Je mag me sowieso wel pben met meer info. Eigenlijk mag ik niet meer kieskeurig zijn...

4. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Ik heb je een pb gestuurd, ben ook meer van de inbound.
    Maar heb allebeide al gedaan.

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Het KPN Contactcenter zoekt regelmatig inbound medewerkers. Echter vaak voor de technische helpdesk.

6. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

Feb 27, 2012
    861
    0
    0
    Daar heb ik laatst een persoonlijkheidstest voor gedaan. Ik snapte er geen jota van en het uitzendburo wou niet helpen. Kwam een uitslag uit die helemaal niet weergaf hoe ik echt ben, maar ben op basis daarvan wel afgewezen...

7. Linana

Linana Niet meer actief

Via Manpower toevallig?
    Daar werd ik om dezelfde reden afgewezen....

Belastingdienst toeslagen en uwv zoeken beide ook regelmatig inbound medewerkers :)
    Beide erg leuk om te werken ;)

8. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

Feb 27, 2012
    861
    0
    0
    Uwv ben ik nog niet tegen gekomen.
    Belastingdienst vind dat je max 30 km weg mag wonen ivm reiskosten. Voor mij is t 50 km. En zelfs de mededeling dat ik het niet erg vind om de laatste 20 km zelf te bekostigen deed ze niet ovrrstag gaan. Mocht er absoluut niet werken...:x Zit je dan met je goeie gedrag...

Share This Page