Hoi dames! Ik weet niet of dit mag, maar wil het voor de werkzoekenden wat makkelijker maken in de regio Groningen/Assen. Sinds vorige week dinsdag heb ik eindelijk weer een baan. Iets waar ik mezelf eerst niet zo snel in geplaatst had, maar ik ben er voor gegaan omdat ik graag wil werken, en het weer een uitdaging is. Nu werk ik als Commercieel callcenter medewerkster in Assen, oftewel, als telefonisch verkoopster. Ik werk binnen een heel gezellig team! De sfeer is er altijd goed! Nu komt er een locatie in Groningen bij, en zijn ze nog op zoek naar nieuwe medewerk(st)ers voor beide locaties! Wil graag aan het werk? Stuur even een berichtje, dan stuur ik je een link om te solliciteren en voor meer info!
Ben ook zoekende, maar eigenlijk niet zo'n fan van telefonische verkoop... Hebben ze ook vacatures voor inbound bellen? Je mag me sowieso wel pben met meer info. Eigenlijk mag ik niet meer kieskeurig zijn...
Daar heb ik laatst een persoonlijkheidstest voor gedaan. Ik snapte er geen jota van en het uitzendburo wou niet helpen. Kwam een uitslag uit die helemaal niet weergaf hoe ik echt ben, maar ben op basis daarvan wel afgewezen...
Via Manpower toevallig? Daar werd ik om dezelfde reden afgewezen.... Belastingdienst toeslagen en uwv zoeken beide ook regelmatig inbound medewerkers Beide erg leuk om te werken
Uwv ben ik nog niet tegen gekomen. Belastingdienst vind dat je max 30 km weg mag wonen ivm reiskosten. Voor mij is t 50 km. En zelfs de mededeling dat ik het niet erg vind om de laatste 20 km zelf te bekostigen deed ze niet ovrrstag gaan. Mocht er absoluut niet werken...:x Zit je dan met je goeie gedrag...