Nou, als je zo "goed" rekent, denk ik niet dat ze je aannemen En alleen je best doen is niet genoeg, je bijdrage aan het bedrijfsomzet moet voldoende zijn. Dus zo makkelijk is het geld niet verdiend.
mijn vriend ging 50 euro naar beneden met een vast contrakt dat vond ik wel zo hufterig. werk je je al 3 jaar uit de naad krijg je er niks bij nemen ze gewoon geld af. hij is inmiddels ruim 6 jaar daar maar nooit iets erbij gehad hoor.
Nee, ik geloof zeker dat het verdiend is! Een vriendin van mij werkt binnen de finance consultancy en die moet echt flink presteren. Ik zou dat denk ik best zwaar vinden, die constante druk (zoals ik het denk ik zou ervaren). En als je goed bent, lever je voor het bedrijf natuurlijk erg veel op. Snap wel waar de bedragen vandaan komen. Desalniettemin erg lekker natuurlijk Ik verwacht uiteindelijk best redelijk te zullen verdienen, maar voor zo'n vaart neig ik toch net naar de verkeerde richting (stafafdeling ipv advies)
door wijzingen in onze salaristabel (hij is verkort van 18 naar 12 jaar) gaan wij in augustus en in januari omhoog. Zit je aan het einde van de tabel, dan krijg je per jaar, bij goed functioneren, een flinke bindingstoelage
Hier geen CAO maar elk jaar een beoordelingsgesprek waarop een eventuele salarisverhoging gebaseerd wordt. De afgelopen jaren heb ik er elk jaar tussen de 3 en 5 procent bijgekregen.
Uiteindelijk gaat het erom dat je naar je zin hebt op je werk. Daar ga ik in eerste instantie voor en zeker niet voor het geld. Jij gaat straks de richting op die je het meest ligt en dat is altijd de juiste richting!