3 maanden is echt niet lang! Tuurlijk als je iets wilt dan wil je het meteen, maar voor het zwanger worden staat tocht wel 6 tot 12 maanden gemiddel!
3 maanden is idd heel kort en om dan nu al zo gestresst te zijn is voor jezelf gewoon niet goed. Bij mij heeft het 2 keer 8 maanden geduurd. Eerste keer een mk. Er zijn zat meiden bij wie het 3 jaar of langer duurt.. Ik snap wel dat het nu voor je gevoel lang duurt omdat je het al zo lang wilt, maar zo maak je jezelf helemaal gek! En 32 is niet oud voor een man. Succes en hopelijk kun je een beetje rustiger worden..
3 maanden is eerder kort dan lang. Dat betekent namelijk dat je pas 3 kansen hebt gehad om zwanger te worden...dat is dus heel weinig. Wat je man betreft snap ik wel, want mijn vriend is ook in de 30...alleen scheelt het dat zijn visjes echt wel blijven zwemmen hoor! Dus daar hoef je je niet druk om te maken! Succes
Mijn man is bijna 40 en bij hem zwemmen de visjes ook nog goed. De leeftijd van de man is niet zo erg Ik ben zelf 35 en loop nu wel in het ziekenhuis, maar ben ook al 2 jaar van de pil inmiddels.
't Is bewezen dat een man pas na z'n 50e ofzo minder vruchtbaar is.Dus totaal geen reden om je daar nu al druk om te maken. Probeer echt jezelf terug te vinden want als je nu al zo'n heisa maakt na 3 maandjes... Veel succes met oefenen en probeer het plezier erin te houden, da's erg belangrijk. ps Zou je in je volgende posts punten willen gebruiken.Het is erg vermoeiend om je berichten te ontcijferen. (Ik ben oud, i know )
probeer te relaxen..... 3 maanden is echt nog niet lang. Voor jou wel, dat lees ik goed. Maar echt. Je bent nog maar net begonnen met klussen. Misschien zit je nog in de ontpilfase (heb niet je hele tekst gelezen, want is erg vermoeiend zonder punt en komma.). Ik ben al bijna 3 jaar bezig. En geheid zijn er mensen hier die zelfs nog langer bezig zijn. Dus probeer het iets relaxter te zien.
Sorry hoor meid..... maar drie maanden!? Hier kan ik niet tegen en misschien moet ik het dan niet lezen dat weet ik wel maar goed. Ik vind het een heel leuk forum en lees vaak met plezier kom hier ook al ruim 2 jaar, maar dit zijn dus van die berichtjes waar ik niet goed van wordt. Waar hebben we het over zeg.. Maar goed misschien moet ik niets zeggen, dit niet lezen en niet zo gefrustreerd doen. Het is in ieder geval niet persoonlijk bedoeld hoor, er zijn zoveel van deze berichtjes.
Ik begrijp wel dat je erg ongeduldig bent en dat je verwacht snel zwanger te zijn wanneer je met de pil stopt maar geef de natuur een kans. Wanneer je over 9 maanden nog niet zwanger bent, open dit topic dan opnieuw en/of ga dan eens naar de huisarts ofzo. Je stoot hier mensen die al écht lang bezig zijn, mogelijk mee tegen de borst. Maar zo heb je het zeker niet bedoeld! Geniet nu nog maar even van het lekker veel en nog ongestoord klussen!
Laten we hopen dat het een goeie 'wakeup call'is. Want als je in de mm komt, dán heb je pas echt met verdriet en angst te maken.Dus hoop niet dat dit voor de topicstarter ooit aan de orde gaat komen...
ik snap gewoon echt niet waarom jullie zo reageren het is tog een forum om je verhaal te doen en het lucht bij mij erg op maar ik bedoel er verder niet veel mee ik vraag om raad en niet op comentaar van mensen die zo lang bezig zijn daar kan ik tog niks aan doen ? of wel soms bij de ene duurt het lang en de andere niet ik weet alleen dat er iets in mijn lichaam verkeerd zit hier hoor je mij tog verder ook niet over? ik heb het echt niet zo bedoeld maar ik vind dat er wel op een volwassen manier moet worden gereageerd groetjes dani
Ik denk dat er zo gereageerd wordt omdat je het op een bepaalde manier schreef. Je schreef dat je niet begreep dat het elke keer weer niet gelukt was en het niet snapt terwijl je nog maar drie maanden bezig bent. Kan me de reacties van anderen ook goed voorstellen hoor. Er zijn meiden die er al heel lang mee bezig zijn. Jij nog maar net, maar als je zegt dat er iets in je lichaam niet goed zit, dan had je dat moeten beschrijven.
Wat ik wil zeggen is dat 3 maanden zoiezo geen reden is om naar de huisarts te gaan,ze sturen je gelijk weer naar huis met de boodschap wacht maar 9 maanden dan zien we je weer terug Is er wat mis met je bloedingen?(Je druppelt leeg) Is er wat mis met je LF?(Te kort) Is er wat mis met de lengte van je ongi?(je bent maar 1 dag ongi) Heb je extreme pijn in je onderbuik? Je kan niet met vrouwelijk instinct naar de HA En er bestaat ook nog zoiets als ontpillen... Stap 1: Ga eerst aan de gang met ovu testen Stap 2: Daarna als je geen eisprong kan bespeuren kan je na nog een kleine 3 maand proberen om naar je ha te gaan
nog ff geduld hebben meis, ik vind het geen rare vraag hoor, wie weet si het volgende maand opeens raak, je moet er niet vanuit gaan dat het nooit lukt!
Je hebt het vast niet zo bedoeld, maar het komt op mij ook over alsof je echt denkt dat je al lang bezig bent en dat je niet snapt waarom het niet lukt. Ik zit zelf pas in de 1e ronde en ik reken er op dat ik een half jaar tot een jaar bezig ben. Tuurlijk wil je graag snel zwanger worden, wie niet, maar dat is niet vanzelfsprekend. Ik denk dat je echt moet gaan relaxen en proberen er wat ontspannender mee om te gaan. Wie weet hoe snel het dan gaat. Maar vooral in het begin is het juist zo fijn om ontspannen en lekker te klussen voor misschien wel een wondertje. Succes! Ps. Ik snap de irritaties van de meiden hier heel erg goed. Ik kom zelf pas net kijken en ik irriteerde me al aan je bericht. Waarschijnlijk kwam het dus verkeerd over...
Ik voel me absoluut niet aangesproken hoor.Ze schrijft dat we hier op een volwassen manier op moeten reageren. Geloof niet dat ik het 1e berichtje van de ts nu echt volwassen vind overkomen, maar goed dan krijgen we daar weer een discussie over... We spreken haar als het echt tegenzit over een jaar nog wel weer... (Wat ik écht niet voor haar hoop)
Er wordt juist wél volwassen gereageerd! Iedereen hier is hier voor het zelfde: zwanger worden en blijven. Degenen die misschien fel reageren willen je behoeden voor teleurstelling. Kijk als je nu zo in het begin al gestresst raakt, wat blijft er dan van je over als het inderdaad een jaar gaat duren. Dit kan echt namelijk en dan hoeft er niet eens iets 'mis' te zijn met 1 van jullie twee. Als je van sommigen de onderschriften leest dat ze in ronde 37 zitten met iui of ivf bezig zijn.. Hoe denk je dat zij zich voelden? Als zij er al zo mee bezig waren geweest in ronde 3 of 4 waren ze niet eens zover gekomen om al die behandelingen te ondergaan. Geestelijk gezien. Probeer tijdens die eerste maanden (of jaar) nog gewoon er ontspannen er mee bezig te zijn. Wat is er mis met je lichaam dan? Het ontpillen kan heel lang duren. Kop op!
Ik vind dat de klachten die je hebt los staan van het feit dat je zwanger probeert te raken. Zoals ik jou bericht interpreteer is het net ofdat je niet zwanger kunt raken door die klachten.Maar je bent nog maar zó kort bezig. Natuurlijk is dit een openbaar forum en kun je er spuien wat je wilt, maar sta er niet raar van te kijken als (een hoop)mensen zich storen aan jouw bericht. Heel veel succes bij de huisarts en ik hoop dat ze een oorzaak vinden van de klachten die je hebt.