PMS-klachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pelikaantje, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik moet dit even kwijt. Toen ik nog de pil slikte had ik ook al last van PMS klachten... maar het lijkt nu wel zo veeeel erger. En het ergste is ik heb er nu al last van. Deprigevoel, erg snel geirriteerd en een soort van krampen...mijn man heeft het zwaar te verduren. ... :( Verder slikte ik ook antidepressiva (wegens straatvrees) en daar ben ik dus mee gestopt wegens onze zwangerschapswens. Op zich gaat het wel goed, maar heb ook het idee dat de PMS daardoor nu ook erger is.
    Ik baal echt! Naast dat ik me helemaal niet goed voel, ga ik ervan uit dat het nu al weer niet raak is.
    Wie herkent dit?

2. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Misschien kun je hier met je ha over praten? En kun je een lage dosering van je anti-depressiva blijven slikken?

3. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    het kunnen ook afkickverschijnselen van je medicijnen zijn
    hoe gaat het nu met je straatvrees?

4. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    oef gelukkig dat er nog mensen zijn met deze klachten!

woensdag is mijn NOD-dag en heb vrijdag ochtend al bloed laten trekken omdat ik bijna alle klachten heb van zwanger zijn!
    ik heb last van hele pijnlijke borsten,witverlies,hoge temp,stemmingswisselingen,zin in alles om te eten,slecht slapen en moe!
    deze cyclus was het ook heel anders met symptomen als de vorige;bij de vorige had ik ook wel last van mijn borsten,maar dat kon ik verdragen,nu had ik al last als ik mijn armen nog maar bewoog,maar dat is nu ook al wat minder,dus ik denk dat ik gewoon ongi ga worden!
    ook begonnen mijn borsten in de vorige cyclussen pijn te doen de dag na mijn ei en deze cyclus pas 5 dagen na mijn ei en op 3 dagen tijd stonden ze gespannen en waren ze iets groter!
    het bloedresultaat was laag,nl 1,dus niet zwanger,maar mijn ha zei dat ik maandag nog maar eens moest terug komen om te kijken of dat er nu wel een stijging was,maar ik denk niet dat ik ga en ga gewoon afwachten tot ik ongi wordt!

groetjes sofie

Deel Deze Pagina