Een aantal jaren geleden zijn we met de familie van mijn man naar een prachtig pannenkoek restaurant geweest. Ik vermoed dat het was in Brabant, misschien bovenin Limburg. Het restaurant was redelijk groot en had verschilllende ruimtes met erg mooie muurschilderingen. Verder weet ik nog dat de kinderen bij hun pannenkoek een muntje kregen. In het restaurant was een klein winkeltje waar ze wat voor dat muntje konden uitzoeken. Iemand enig idee welk pannenkoek restaurant dat is?
Dat is snel! Super dankjewel!! Iemand enig idee welke vestiging het dichste bij Centerparcs de Kempervennen is?
heerlen niet dichterbij denk je... kempervennen is toch bij eindhoven. dan is den hout toch wel ruim 3 kwartier kachelen denk
Heerle en heerlen is een veel gemaakte fout hoor, ik vermeld het er ooka ltijd bij als mensen hier naar toe komen dat ze de N niet moeten intypen in de tomtom
haha hier in de omgeving weet iedereen het verschil wel, maar wij zeggen ook geen heerle, maar in dialect, maar weet niet hoe ik dat moet opschrijven. Zoiets als hairol, maar dat komt in schrijftaal niet echt over vrees ik
Ik denk ook in het plaatsje Zeeland Kan je je herinneren dat er bij de ingang ook een glasplaat ligt en je daar naar beneden kan kijken? Onder de glasplaat was wat te zien, al weet ik niet meer wat. Is toch ook wel een eind kachelen vanuit kempervennen.
Toevallig ik woon er ook misschien 10 minuten fietsen vandaan. Themaruimtes - Hèt Pannekoeckershuys Dit is de site.
Ik weet niet welke je bedoeld maar in Tilburg heb je ook een erg mooi/ leuk pannenkoekenhuis Spek & Stroop. Is nog wel een minuutje of 40 rijden vanuit kempervennen.