Ik ben zo benieuwd wat jullie voelden voorafgaand aan de bevalling. Dus in de dagen ervoor. Krampen, pijn, of iets totaal anders of helemaal niets? Groetjes Irene
Ik voelde helemaal niets de dagen ervoor. Op zaterdagochtend om 7.30 uur braken mijn vliezen en ik heb die nacht heel slecht geslapen bijna niet, dus of dat een voorteken was?
Wat betreft de zwangerschapsklachten helemaal niets. Alleen met de eerste had ik last van nierkolieken en uiteindelijk ben ik ingeleid.
Niks gemerkt 's Avonds liep ik nog te mopperen dat het kind vast tot 42 weken bleef zitten en 's ochtends lagen ze lekker in hun bedje (40w4d en 40w5d). Nu heb ik veel voorweeen en er komt nog steeds niks. Wel 'begon' de bevalling bij mij 2 keer met een flinke buikloop, gevolgd door weeen. Marsja
Ik had de dag ervoor enorme nesteldrang, hele dag druk bezig geweest. s'Avonds verloor ik wat vruchtwater (twijfelde daar zelf toen nog over) en had een uur lang weeën (ook daar twijfelde ik toen over of het wel weeën waren). s'Ochtends om 6.00 uur braken mijn vliezen.
Ik heb lopen schoonmaken, klussen, opruimen en shoppen als een idioot. Ik had speciaal me wekker gezet om op tijd eruit te gaan en alles af te krijgen. 's Avonds compleet uitgeteld in bed...et voila...heftige weeen.
Niet echt iets gevoeld of vreemd gedrag gehad. Wel had ik dag voordat het allemaal begon, flinke diaree en dat is iets wat ik eigenlijk nooit heb.
Ik was hier ook erg benieuwd naar! Spannend he. Nu komt het eindelijk dichtbij! groetjes en succes! Lin79
bewoog jullie beeb meer of minder de dag ervoor of paar dagen? mijn beeb begint opeens heel onrustig te worden snap er niks van?
Ik had woensdag al de hele dag rugpijn en dat ik mijn draai niet kon vinden. Vrijdagavond op een bruiloft verloor ik de slijmprop. Toe zaterdag de hele dag uitgeteld op de bank gedraaid. Weer rugpijn en me niet lekker voelen, nergens zin in. Zondag 22 april om 10.00 de vliezen gebroken en om 22.33 is Luuk geboren. Liefs
Ik voelde ook helemaal niets. De dag van tevoren heb ik nog veel boodschappen gedaan en een hoop gesjouwd. Wat ik wel merkte was dat onze kat 's nachts ontzettend onrustig was. Maar op dat moment zelf had ik nog niet de link gelegd dat ik zou gaan bevallen.
vanaf 35 wk had ik regelmatig weeen die niet doorzette. De dag dat 's nachts mijn vliezen braken voelde ik helemaal niks. Alleen 's avonds een paar harde buiken maar ja die had ik al heel lang Ik voelde me die avond alleen heel vreemd. Ik kon niet slapen en had het gevoel dat het wel eens zou kunen beginnen.
Ik merkte voor de bevalling niks vreemds of anders dan de dagen/laatste weken ervoor! Ik had me zelfs al voorgenomen dat ik gewoon de vrijdag ingeleid werd! En toch 3 dagen ervoor kwam meneer vanzelf
de dag zelf heb ik nergens last van gehad terwijl ik al heel de week liep met voorweeen. wel was ik heel er tot mezelf gekeerd en reageerde minder op me omgeving. ik ging rond 10 uur naar bed keek nog even tv en toen ik deze uitzette en me omdraaide voelde ik ineens een pijnlijke knak en steek in me buik en ja hoor me water was gebroken. de volgende dag om 13.31 is ze geboren. het was bij mijn echt de stilte voor de storm
Het begon met mij 3 dagen van te voren, verloor kleine stukjes van de slijmprop. De hele zwangerschap was ik fit en kon uren lopen de laatste week voelde ik me heel vreemd, lopen ging ook niet zo makkelijk meer en ik voelde het kindje ook minder, Stilte voor de storm!