Mijn zoontje slaat zichzelf als hij boos wordt, of een standje krijgt of als hij zijn zin niet krijgt, wat kun je hieraan doen. mijn zoonje is bijna anderhalf.
inderdaad negeren. Mocht dat na een tijdje nog niet werken kan je misschien proberen om hem op een kussen te laten slaan. Heb ik bij mijn zoontje ook gedaan. De frustatie moest er bij hem echt uit en hij kon en kan dat soms nog steeds niet goed verwoorden. Nu loopt hij op zo'n moment naar één van de kussens op de bank als het hem even te veel wordt, geeft twee klappen en kan dan weer vrolijk verder spelen. Liever dat dan opkroppen! Gr Heel
hihihi, beter zichzelf slaan dan jou slaan, toch? 't Zijn allemaal golven. Golft zo weer voorbij. Maar niettemin is het helemaal niet leuk als je d'r middenin zit. Sterkte ermee hoor! Groetjes, Janet
ow hier ook eentje die dat sinds kort doet. Zo zielig om te zien want hij slaat behoorlijk hard We proberen het gewoon totaal te negeren en uiteindelijk stopt ie er wel mee. maar het blijft naar om te zien