Loop oortje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaDenise, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve heeft snel een ooronsteking en heeft hierdoor ook buisjes gehad enkele maanden terug.
    Nu heeft ze helaas voor de zoveelste keer toch weer een ooronsteking gehad en daarbij ook nog eens een keelonsteking.
    Nu hadden we een kuurtje in drankvorm voor 3 dagen.
    Het heeft blijkbaar gewerkt want ze is een stuk vrolijker en slaapt gewoon door en wordt dus niet meer wakker door dr zere oor en keel en om te drinken tegen dr keelpijn.
    Maar het oortje blijft maar lopen.
    Zo erg dat haar lakentje onder de vlekken zit,het elke keer in haar haar zit ook.
    Als ik het schoonmaak komen er gewoon sliertjes mee uit van oorsmeer.
    Nu vroeg ik mij af of iemand hier misschien weet hoelang een loop oortje kan duren.
    Ze heeft het nu dik een week en ik dacht dat het over moest zij na dr antibiotica kuurtje.
    Weet iemand dit?
    Moet ik terug de dokter bellen of nog maar even aankijken?
    Ze lijkt er geen last van te hebben mja ik weet niet of een loop oor nu nog steeds kan kloppen of niet?

Liefs!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb er geen verstand van, maar ik zou zeker even de ha erover bellen en gewoon vragen. Lijkt me niet gezond in ieder geval...

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik denk dat ik het nog even aankijk.
    Ze lijkt er geen last van te hebben,ze is gewoon super vrolijk en doet alles gewoon prima zoals het hoort zeg maar.
    Ze heeft buisjes en eigenlijk is het goed dat dr oortje de rommel eruit
    laat komen want de druk is eraf en het oortje kan zo wel schoon lopen maar ik vind het raar dat ze ondanks dr kuurtje nog een loopoor heeft al heeft zij er zelf totaal geen last van.
    Maandag moet ik zelf naar de huisarts dus dan moet Lieve mee en dan vraag ik maar meteen even.
    Ben dr dan toch

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Quinn heeft ook al ruim een week een loopoortje en heeft ook buisjes.
    Volgens mijn moeder is dat loopoortje niet zo erg. Daarom zitten immers die buisjes erin.
    Mijn broer heeft het veelvuldig gehaad.
    Hier loopt het zo zn oor uit zn nekje in. Vies bedje, vies haar , maar hartstikke vrolijk, geen koorts dus het zal wel goedkomen.

Sterkte met je meisje

5. Roxx100

Roxx100 Lid

5 mei 2007
    62
    0
    0
    Groningen
    Een loopoor is goed omdat zo de ontsteking en dus de "rommel" eruit kan. Een loopoor mag volgens mij niet langer duren dan 2 weken. Maar ik zou voor de zekerheid de huisarts maandag gewoon even bellen.

6. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik moet voor een loopoor naar het loopoor poli :D daar zuigen ze het uit. Gelukkig heeft fatih er nog geen last van gehad.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb toch de KNO maar eens gebeld. Duurt nu al bijna 2 weken. Blijkt dat ik na 5 dagen al contact had moeten opnemen.
    Hij krijgt nu druppels en dan meot het binnen een week over zijn.
    Ik baal ontzettend want ik mag nu niet met hem zwemmen en we gaan zaterdag op vakantie :(

Deel Deze Pagina