cadeau voor papa?

Discussion in 'De bevalling' started by nikatje, Feb 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikatje

nikatje Lid

Mar 30, 2007
    29
    0
    0
    brasschaat
    hallo

ik weet niet zeker of ik het hier moet plaatsen? maar...

ik zou graag mijn vriend iets willen geven na de bevalling,
    als dank dat hij de afgelopen maanden zo naar mijn gezeur heeft moeten luisteren, en me zo heeft geholpen met alles,

maar ik zou niet weten wat ik moet halen,
    ik ben kwestie cadeautjes nogal een moeilijke en probeer altijd vrij origineel te zijn,

had al een gedacht aan een beer of zo, maar daar is hij totaal niks mee,

dus mijn vraag aan jullie is nu of jullie geen leuke ideeën hebben?

2. Willow

Willow Actief lid

Jul 31, 2007
    339
    0
    0
    Een mooi fotolijstje met een foto van jullie baby voor op zijn werk?

Een tegoedbon voor een avondje uit met jullie 2tjes (als de baby een aantal maanden is en jullie
    hebben oppas). Of een tegoedbon voor dat jullie samen na afloop gaan ontspannen in de sauna.

Een sieraad?

3. nikatje

nikatje Lid

Mar 30, 2007
    29
    0
    0
    brasschaat
    hmm het fotolijstje is wel een leuk idee, alleen is hij constant op de baan, (hij zet ramen en deuren, op verplaatsing, is bouwvakker)

een sieraad, draagt hij niet, ook vanwege zijn werk,
    zo een tegoedbon lijkt me ook wel leuk, maar hij is nu al zo bezorgd, en gaat het moeilijk hebben zijn dochter achter te laten, maar bedenk wel iets wat we met z'n 3 kunnen doen misschien...

andere ideetjes zijn altijd welkom...

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Mijn vriend heeft een kenteken plaat van mij gekregen met de naam van zijn zoon erop. (hij is chauffeur)
    Als jouw vriend een eigen busje van de zaak heeft is dat misschien een leuk idee.
    Ik had van die amerikaanse platen besteld en ze waren veel mooier en zelfs nog goedkoper als NL (of B ;) ) platen.
    Als je de link wil pb maar.

5. Kimos

Kimos Actief lid

Aug 13, 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    @Nikatje wij hadden het ook nooit gedacht dat we de kleine zo alleen konden laten bij de oppas (=mijn moeder) en wij lekker met zijn 2-en op stap. Maar eerlijk=eerlijk,we vonden het heerlijk! We gingen lekker uiteten en daarna na de film. We zaten het laatste uur vd film wel elke keer op ons horloge te kijken,want toen had het wel lang genoeg geduurd.
    Dus qua cadeau vind ik zelf een avondje uit met zijn 2-en erg leuk.

6. nikatje

nikatje Lid

Mar 30, 2007
    29
    0
    0
    brasschaat
    ja idd, lijkt me erg leuk,
    de nummerplaten lijken me ook erg leuk...

nog ideetjes?

7. marber

marber Lid

May 17, 2007
    98
    0
    0
    Ik heb een heel mooi horloge gekocht voor m'n man en na de geboorte laat ik daar dan een tekst in graveren en de naam en geboortedatum van het kindje.

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Bij de Blokker hebben ze nu een digitale sleutelhanger, daar kun je maximaal 30 foto's opzetten met een usb-kabel.

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

@Blondiedfu

Zou je dat adres naar me kunnen pb'en ajb? Wel een leuk idee voor mn man! (als het nog voor zn raam past die h**renkast ;) )

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ik had een badjasje laten maken (voor Luca) met een ajax logo erop en daaronder de naam Luca.
    Oke manlief had er niks aan, maar hij vindt het nog steeds een geweldig kado.
    Steeds als Ajax moet voetbalen krijgt Luca de badjas aan :)

11. Bri

Bri Niet meer actief

Je zou ook iets voor hem kunnen kopen dat niet specifiek voor papa's is... om te benadrukken dat hij ook nog steeds jouw partner is en niet 'alleen maar' de vader van je kind.
    Daarom vind ik zo'n avondje uit met z'n tweeën (natuurlijk pas als jullie daaraan toe zijn) een heel goed idee. Of misschien heeft hij een hobby waar je hem iets voor kunt geven?

12. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

Jul 25, 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Ik heb halverwege de zwangerschap een boekje over hoe leuk Dribbel het met zijn vader had. Viel wel in de smaak. Ook wel omdat we altijd grapjes over dribbel maken

13. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

Jan 2, 2008
    239
    0
    0
    hij krijgt zijn kind van mij, vind ik meer als genoeg ;)

14. Maeve

Maeve Actief lid

Nov 18, 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Bij de oudste kreeg ik juist een mooi cadeau van hem, voor mijn zware werk. :)
    (een mooie ketting die ik nu nog steeds draag)

15. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    Vind het een beetje onzin om hem iets te geven, zijn kindje is toch cadeau genoeg.
    Het afgelopen jaar heeft lief dat ook telkens benadrukt als ik bv vroeg wat hij voor z'n verjaardag wilde, zei hij: ik heb mijn cadeautje 12 februari al gehad.
    En zo is het ;)

16. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Bij de eerste heb ik een mooie zilveren ketting gehad van mijn vriend met daarin de namen gegrafeerd van ons en onze dochter. Straks laat ik nummer 2 erbij graferen.
    Ik heb er niet aan gedacht om hem iets te geven. Ik heb hem wel een keer een t-shirt gegeven met een grote foto van zijn dochter erop en dat vond hij helemaal geweldig. Toen hij het aan had in het begin kreeg hij alleen maar leuke reacties erop en ik zag dat hij die aandacht erg leuk vond!
    Een rompertje met een lieve tekst over papa erop is ook leuk.

17. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

Nov 26, 2007
    302
    0
    0
    mijn man vraagt nu ook elke keer wat wil je hebben k wil je graag wat leuks geven omdat je zo lang al zoveel pijn verdraagt k heb nogal een moeilijke beginzwangerschap gehad en de bevalling moet nog komen.niet dat ik het voro een cadeau doe maar hij vind het gwoon leuk en ik wil hem ook graag wat geven..k ben nu druk aan het nadenken en verzinnen wat k hem kan geven.

18. Elly1979

Elly1979 Actief lid

Jan 14, 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Ik heb een papa-mand voor mijn man gemaakt met daarin 8 cadeautjes.
    Voor elke kraamdag 1 cadeautje.
    In de mand zat het volgende:

- Boekje..Voor de liefste papa
    - Slabbetje met de print: Toevallig is mijn papa de allerliefste
    - Een grote fles pils met een glas...zodat ie op onze dochter kon toosten.
    - Een axe pakket, want papa moet lekker ruiken
    - Oordopjes...voor een goede nachtrust... ;)
    - Druivesuiker voor extra energie
    - Sokken met de print Superpapa
    - Zelfgemaakte tegoedbon voor een avondje uit met mama... ;)

Ik heb dit voor hem gemaakt omdat er vaak heel veel aandacht uitgaat naar moeder en kind waardoor de kersverse papa's wat worden vergeten.
    En de papa's zijn ook heel belangrijk en speciaal!

Mijn man vond het helemaal geweldig en was elke dag supernieuwsgierig wat voor cadeautje hij weer mocht uitpakken.

Succes he!

Liefs Elly.

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

leuk idee elly! Dat had ik eerder moeten weten!

20. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ik heb mijn man een gezonde zoon cadeau gedaan!

Share This Page