bestaan er geen shoesme vanaf maat 15?het lijkt mij idd erg moeilijk zoeken in die maat. Ik heb juist straks het probleem met zoeken naar schoentjes met zachte zool,mijn meisje heeft namelijk al maatje 20 en 21 in haar shoesme zachte zool schoentjes. Suc6 met het vinden van schoentjes in deze maat.
ow wacht ik heb nog kleine schoentjes met harde zool liggen,zal ze voor je op de foto zetten,je mag ze gratis hebben,Daantje heeft ze nooit gepast.kreeg ze in kraamweek.
het zijn eigenlil meer jongensschoentjes vind ik,er staat maat 56/62 in.ze kunnen wel onder een spijkerbroekje. Dit zal ongeveer maatje 15 zijn denk ik.Het zijn flexibelle zolen,je kan ze met neus naar boven vouwen,zeg maar dubbel
hey bianca die zijn wel erg leuk! ik ben ook echt overal aan het kijken maar ik kan dus echt niets vinden. maar inderdaad met zon grote voet is het ook niet makkelijk. erg lastig als je kind niet standaard is zeg maar.
van haren heeft schoenen van het merk bobbi's shoes leuke schoentjes/laarsjes vanaf maat 15 zeer geschikt om met dit weer buiten op te lopen als je net kunt lopen.... (het waren ook meteen de enige schoenen in die maat die ik kon vinden trouwens maar ze zijn niet duur en er is echt niks mis mee.. ze voldoen aan alle eisen ) wij hadden dat probleem ook.. ze kon in september lopen maar wel met maatje mini
Van haren idd! Wij moesten flexibele zolen hebben in maat 24 (met 1 jaar, dus echt reuze voeten). Enige winkel waar we die hebben gevonden is bij van haren. En Heb gezien dat ze ze ook erg klein hebben
wat me trouwens heel erg mee viel is dat de eigenaar van de Van Haren met ons mee ging om uit te zoeken welke schoenen we moesten kopen... dat puberpersoneel snapt er niet altijd even veel van.. maar we zijn echt goed geholpen
het verschild wel bij elk filiaal bij van haren. toen onze oudste kon lopen had ze maat 16 en bij ons hadden ze die dus niet.
marktplaats heeft soms rare maten Marktplaats.nl > licht gevoerde laarsjes maat 14-15 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes en Marktplaats.nl > ~~Schattige kleine Roze Baby Moccasins Maat 14/15~~ - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes of die, met zool, maar wel duur Layette Football Free Lance (Bruin) | Sarenza.nl | Enkellaarsjes Layette Football Free Lance gratis verzending maat 16 en een paar sokken? Laarzen Citrouille et Compagnie ZANA Violet_Gelakt - Gratis levering bij Spartoo.nl ! - Schoenen Kind
Ik weet het niet zeker maar ik heb een keer gekeken naar schoenen omdat ik ze altijd zo verschrikkelijk schattig vind en ik dacht dat het maat 15 was bij de ziens (wel 60 euro, daar verbaaste ik me over) wat voor een soort schoenen ect het was heb ik dus niet op gelet.
Hoi, Ook ik heb een meisje met kleine voetjes ( helaas geerfd van mamma) Ze had ook maatje 15 toen ze ging lopen. Oke dat is nmiddels al 10 jaar geleden... Ik weet niet waar in het land je woont, maar ik kon toen slagen in duitsland. Daar hadden ze best veel keuze in kleine maatjes. Succes Pluisje
Soft star shoes! Is een Amerikaans bedrijf, maken hun schoentjes met de hand. Je kunt kiezen uit verschillende modellen, en ze hebben ook een `design your own` sectie. Dan kies je het model wat je wil, de kleuren en evt. de applicatie. Omdat het met de hand wordt gemaakt kan je de voet van je dochtertje opmeten (lengte en breedte) en zij maken het schoentje dan voor je op maat. Sowieso beginnen de maatjes al vrij klein. Het model is wel anders dan je gewend bent, maar bijvoorbeeld de `Mary Jane` is erg leuk voor een meisje vind ik, en ziet er niet heel alternatief uit.