Hoi allemaal, Is er hier nog iemand die interesse heeft in een roze meisjesdriewieler? Het is met duwstang, blokje waar de voetjes op kunnen gezet worden (later kan die ook weer ingeplapt worden als ze kunnen fietsen erop), gordels (moet er wel bij vermelden dat we het stukje waar de gordels in vast gezet worden kwijt zijn op het moment, misschien dat we die nog kunnen vinden, maar ons meisje heeft nooit vast gezeten in de driewieler). Ik dacht aan 20 euro, alleen op te halen in Helmond. Bekijk bijlage 303543
Jammer ja, heb je niemand in de buurt wonen? Ik denk dat opsturen anders een duur kostenplaatje wordt, of je moet het geen probleem vinden?
Ja, hij kwam uit een doos, heb hem alleen niet meer die doos. Moet ik even kijken van de week of ik ergens zo'n grote doos kan aankomen. Zal ik van de week even kijken. Heb alleen de beschrijving niet meer hoe hij in elkaar moet daarna. Maar misschien dat die nog wel online te vinden is? Komt van de intertoys af.
O ja, dat is wel handig haha, weet niet of het heel lastig is... Ps: mocht het nou gelukt zijn met de doos, pb me maar even voordat ik het niet zie...!
Nee, wil met alle liefde en plezier even kijken. Moet even kijken wanneer het lukt want ik ga maandag de wacht weer in voor mijn werk als kraamverzorgende, dus ben dan vaak wat meer aan huis gebonden en/of druk aan het werk. Geeft het iets als het einde van komende week wordt of de week erop (begin van de week, carnavalsvakantie) dat ik iets laat weten? Verzenden zal denk ik wel boven de 10 kilo uitkomen. Verzekerd nog wat meer als je dat wil.
Vandaag toevallig al een doos gevonden en de driewieler past erin We hebben hem in totaal ook gewogen en hij blijft onder de 10 kilo, dus verzenden zal 6,75 gaan kosten. Wil je hem overnemen?