Ik weet even niet meer wat ik hier aan moet doen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door babylove26, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Wie o wie heeft de oplossing voor ons? Ons kleine mannetje is zoooooo onrustig dat ik even radeloos ben. Hij blijf maaien krabben en zelf zijn speen uit zijn mond halen waarna hij heel erg hard gaat huilen. Inbakeren mag niet meer want hij rolt, verder heeft hij al krabwantjes aan maar ook daarmee lukt het hem zijn speen te pakken uit zijn mond. Ik heb al 5 behandelingen osteopaat gehad maar helaas werkt dit ook niet.

2. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    je hebt van puck a baby ook slaapzakken waarmee je het afbakeren afbouwt. ook heb je sleepy wings.

Misschien is dat wat

3. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Begrijp ik goed dat hij zichzelf blijft krabben in z'n gezicht? Heeft hij dan niet ergens last van? Een irritatie oid? Ik probeer gewoon even hardop mee te denken hoor

4. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Heel fijn dat jullie hardop meedenken hoor! Dat is de inbaker doek van pacco en die heb ik alleen mag ik die niet meer gebruiken. Hij heeft wel eczeem maar niet op de plekken waar hij maait/krabt

5. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Mijn dochter heeft eczeem gehad, en door de eczeem sliep ze ook heel slecht, toch omdat het jeukt. Word de eczeem behandeld? Misschien kan het daar ook aan liggen?

6. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mischien een draagdoek voor deze vervelende periode

7. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ja eczeem word wel behandeld met hormoon zalf en vaseline lanette. Tja draagdoek zou nog een optie zijn maar als ik bijvoorbeeld met hem samen in ons grote bed ga liggen (omdat hij anders gewoon de hele dag wakker blijft) krijg ik het al moeilijk voor elkaar om hem ervan te weerhouden te maaien krabben en speen uit zijn mond te halen.

8. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Bij een draagdoek kun je z'n armpjes in de doek doen. Hetzelfde idee als inbakeren....

9. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Tandjes? Hier haalt dl ook haar speen iedere keer uit haar mond als ze last heeft van haar tandjes...
    Misschien eens zon koel bijtring proberen?

10. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Zal me eens verdiepen in een draagdoek dan want dat wist ik niet Frummelk.

Tandjes zou misschien ook kunnen, ik heb wel gevoeld maar kan nog niks voelen zouden ze er dan ook al last van kunnen hebben? Dochter had er nooit last van namelijk.

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Eczeem kan echt naar zijn. Hier wordt het al halfjaar behandelt met hormoonzalf, vercream, koelzalf en ze blijft krabben snachts.
    Vraag koelalf zonder rozenolie hier helpt het wel redelijk tegen krabben.

Onze dochter was ook en nu steeds onrustig met armen. Ik heb zo"n knuffel iets tussen knuffel en doek: sigikid organic beertje. De handjes lijken op navelstreng qua afmeting en vorm ze ging dan erin knijpen en doet dat nu steeds. Als ze wordt onrustig altijd duw ik in haar armen beertje en zo blijven handjes bij elkaar.
    Speentje kan je speendoekje doen miss dat helpt

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Puckababy the bag?

13. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik zou de sleepywings proberen. Google er anders even op, het is ook juist geschikt voor kindjes die krabben. Hier was het het laatste hulpmiddel naar "los" slapen, wij hadden ook een maaier/krabber.

14. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ben heeft ook een paar weken terug een periode gehad dat hij superveel zat te krabben. Ik heb gesmeerd met Weleda gezichtscrème. Ook nog de versie voor de gevoelige huid (wit met paarse tube). En het krabben is helemaal gestopt!
    Ook goed de nageltjes knippen. Maarja dat blijft een avontuur he ;) blijven op de één of andere manier altijd scherpe kantjes aan zitten..
    En de speen komt denk vanzelf goed, Ben probeert m nu zelf weer terug in zn mond te doen. En soms lukt het ook nog :p

15. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Vriendin van mij haar zoontje had ook hele erge exceem. Ook erg weinig en slecht slapen, humeurig noem maar op. Alles geprobeerd van zalfjes en uiteindelijk bij een acupuncturist gekomen en haar zoontje daar aantal keel laten behandelen. Echt een wonder, want het exceem werd stukken minder en hij begon ook weer goed te slapen en vrolijk te worden. Het is niet weg maar zo veel meer dragelijker voor hem geworden. Dus misschien een tip? Bij haar werd ook een groot gedeelte vergoed door de zorgverzekeraar.

16. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Wat vervelend. Is het misschien een idee om hem op zijn buik te laten slapen? Dat helpt hier namelijk erg goed!

17. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje had ook eczeem. Dit ging over met dode zeezout badjes en een kange zoektocht naar de juiste douchegel en shampoo. Verder heeft hij nooit een speentje gewilt, hij ging op een gegeven moment zijn knuffel in zijn mond stoppen om op te bijten. Qua krabben, misschien een iets te groot tshirt waarvan je de mouwen dichtnaait???

18. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Bedankt voor alle tips meiden! Hij draagt nu al een shirt met daar aan vast genaait sokjes:)
    Doet zo'n zeezout bad geen pijn dat het bijt bedoel ik?

Op zijn buikje slapen doet hij eigenlijk al maar alleen als hij zelf op zijn buikje draait, ik kan hem niet zo in bed leggen. En hij slaapt alleen s'nachts op zijn buik bizar genoeg. Hij slaapt overdag hazeslaapjes in zijn bed maar soms ook helemaal niet:( reactie daar op is dat hij chagrijnig word en dan omdat hij de slaap niet kan vatten nog meer gaat maaien.

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Misschien contact opnemen met een homeopaat? Bij mijn zoontje was dat de oplossing. Kijk eens op kinderhomeopaat.nl. Erg aardig, denkt mee en doet skypeconsulten voor als je ver weg woont.

20. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Een slaapzakje met mouwen en dan de mouwen dicht naaien? Werkte bij mijn zoontje erg goed.

Deel Deze Pagina