heb vandaag drie kleding setjes gekocht maatje 50/56 . hoeveel zou ik er nodig hebben of te wel handig zijn? en in maatje 62? me kindje wordt geboren in juli. moet je dan juist veel korte mouwen of toch lange mouwen aanschaffen ivm dat babytjes nog niet zo goed warmte kunnen vasthouden. ik weet het niet meer ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ik had een setje of 6 in maat 50/56 geloof ik, en dat was echt ruim genoeg. De wasmachine draait toch iedere dag.. En je moet wel voldoende hebben om een keer extra te verschonen... Jelle spuugde nogal in het begin. En mocht je tekort kome heb je er snel genoeg iemand op uit gestuurd om iets bij te kopen... Alles wat ik zelf gekocht had was met lange mouwen. Jelle is van 2 Juni... Ik heb wat whirtjes en korte broekjes gekregen van kraamvisite en op zich was ik er uiteindelijk wel blij mee, want het was behoorlijk warm op een gegeven moment. Jelle sliep in het begin nog wel eens lekker buiten in de bak van de kinderwagen, en dat is dan toch zweteriger dan gewoon in zijn wiegje. Ik legde er dan wel een lakentje overheen, (is toch luchtiger dan een broek en een truitje) ik was bang dat hij zou schrikken als het een keer door zijn bakje waaide...
dank je wel voor je anwoord. en zou ik ook wat setjes 62 aanschaffen ? en heb je van deze maat meer nodig ?
Ik had weinig van maat 56. Maar Sanne wordt morgen 11 weken en heeft nog maat 56 aan, van sommige maat 62. Het meeste van maat 62 is haar nog te groot. Maar je kan idd zo iemand op stap sturen om nog iets te halen.
Ik heb ook iets van 3 setjes 50 en 3 setjes 56. Ik weet natuurlijk niet hoe groot hij/zij is bij geboorte. Voor de rest, haal ik er zelf niets meer bij, aangezien we niet weten wat het wordt en je gaat toch wel blauw of roze oid kopen na de geboorte (zo bijgehaald) vind het niet zo leuk om hem/haar, maanden in neutraal te laten lopen. Voor de rest, ben ik wel nieuwsgierig naar wat de rest zegt...
Ik zou lange mouwen doen. Een pasgeboren kindje kan zich niet goed warm houden nog. Als het erg warm is kan je altijd nog alleen de romper aandoen en niks erboven. Ik had best aardig wat kleding in maat 56, dit heeft ze tot 6 weken aangehad. Ik verwisselde wel 2 tot 3 keer per dag de kleren door spugen e.d. Was toen ook nog niet zo handig al nu
Lekker kopen. Ik had van elke maat tot 68 wel wat leuks gehaald. Elke dag iets anders aan. Isabella is van april en ik had voornamelijk jurkjes en rompertjes met lange mouwen en Dunne broekjes Maar maat 62 is alweer bijna 3 maanden geloof ik, dus van maat 62 misschien minder met korte mouw. Of iets waar je een leuk rompertje onder kunt doen. Ik koop nu nog steeds een maat vooruit. Nu heeft ze maat 80 aan en kijk ik alweer voor leuke kleertjes in maat 86.
gisteren baby kleertjes gekregen (en ze zijn nog mooi ook). oa van noppies maar die zijn wel een cm smaller dan die van het merk name it. hoe is jullie ervaring hiermee en gaan deze nog krimpen? alvast bedankt voor al jullie antwoorden en adviezen .