Jouw kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door Madeliefje06, 13 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Ik ben altijd nieuwsgierig wat anderen krijgen als kerstpakket. Er altijd zoveel verschillen in wat je krijgt maar vooral ook in de waarde. En ben je er blij mee of had je liever een andere invulling gehad?

Ik heb nog geen kerstpakket gehad maar voorgaande jaren kreeg ik een bon van €35 om op een site iets uit te zoeken (wat dan een cadeaubon werd) en nog een kleinigheidje van ongeveer €10. Dus dat verwacht ik nu weer.

Brand los :)

2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.664
    18.730
    113
    Vrouw
    Mijn man krijgt pralines van neuhaus.
    Screenshot_20241213_080941_Samsung Internet.jpg

3. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    975
    1.256
    93
    Vrouw
    Voorheen hadden we al jaren een tintelingen bon daar haalde ik altijd een cadeaubon van.
    Nu konden we kiezen uit een warmte verwenpakket met oa een fleecedeken ( welke we al tien hebben liggen), een verrassingspakket of een bon van Bol.com ter waarde van €50. Heb de bon gekozen. Je pakket kon je vervolgens zelf afhalen of oplaten halen bij een goed georganiseerde bijeenkomst. Dus al met al vind ik dit jaar top aangepakt!

Mijn man krijgt altijd een kerstpakket welke door de baas of een collega is samengesteld. Dus afwachten.

owly vindt dit leuk.
  4. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.847
    3.007
    113
    Ik krijg geen kerstpakket,
    Mijn man,

Kreeg er eentje van zijn oude werkgever. Waarom weten we eigenlijk niet. Kleintje met borrel dingetjes er in een een cadeaubon, die is vanaf vandaag geldig dus zal zo eens kijken wat we er mee 'kunnen'

Kreeg er eentje van een Hongaars uitzendbureau. Deze is wel echt leuk met Hongaarse wijn paprika poeder. Soort notenbrood en twee soorten saus. Moet nog Google Translate er op los laten wat het precies allemaal is.

Van zijn huidige werkgever een soort multimedia powerbank ding, we kunnen er geen wijs uit. Je kunt er van alles mee ' maar moet je dus eerst weten hoe het werk'

En waar hij uitgeleend zit zou hij ook wat krijgen, maar wat?

Eigenlijk super verwend dus. :roflmao:

breister en owly vinden dit leuk.
  5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.260
    113
    Een bon waar we naar een website kunnen gaan. Meest bekende was Intratuin, Decathlon en wehkamp.

Man krijgt er volgende week 1. Ze hebben dan een kerstmarkt.

6. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.073
    1.567
    113
    Ik heb een bon gekregen van cadeaubonnen.nl. Die kan ik dan weer inwisselen voor bon/bonnen van de winkels die ik zelf wil hebben. En daar zat dan ook nog een bon bij voor €20,- korting op een hotelovernachting (maar dat was een actie van cadeaubonnen.nl).

7. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.144
    9.744
    113
    Vrouw
    Sterkado 100 euro, en een Secrid pasjeshouder met eigen initialen. Chocolade van de Bontekoe en we hebben eind van het jaar een Tombola.

Ook een kerstuitje. Deze keer met de Splashboot en een 4 gangen diner in de Euromast.

Forumnaam vindt dit leuk.
  8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wij krijgen dit jaar een ‘pannenkoeken-pakket’. Tot groot ongenoegen van veel collega’s, die het werkelijk schandalig vinden dat dit dit jaar ons bedankje is voor de inzet voor onze patiënten. Het heeft zelfs de krant gehaald!

9. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Dat is het met dit soort dingen, je kunt het bijna nooit voor iedereen goed doen. Ik ben betrokken bij de keuze voor het eindejaarsgeschenk. Hier mag je uit verschillende bonnen kiezen, ik ga voor een bon waar ik Rituals producten kan kopen want sinds ik de reinigingsfoam gebruik ziet mijn huid er veeeel rustiger uit.

Mijn man krijgt meestal ook wel iets leuk, hij moet woensdag naar een bijeenkomst van zijn werk.

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.272
    17.147
    113
    Hier verwachte ik niks. Maar gisteren toen ik thuis kwam stond er toch een pakketje voor de deur van de stichting waar we jongens van hebben gehad.
    Een "traditioneel" pakketje met wijn en nootjes enzo.

Zeebra vindt dit leuk.
  11. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ik heb ook een traditioneel kerstpakket gekregen. Zaten echt wel leuke bruikbare dingen in. Heel blij mee. Ik vind het uitpakken het leukst.

12. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.224
    1.745
    113
    Ik krijg er twee.

Het ene is voor een grote groep mensen en is een bon waar je zelf iets kunt uitkiezen (meestal via James cadeau). Waarde ligt vaak tussen de 30-50 euro. Moet hem nog krijgen. (Geef hem overigens aan m’n vriend, want die krijg enkel een kaartje van zijn werkgever….)

Het andere is voor een veel selectere groep en stel ik zelf mede samen. Dat is altijd een boekenbon van 50 euro plus een pakket met een thema ter waarde van ook ongeveer 50 euro. Een combinatie van eten/drinken en gebruiksartikelen waarbij we altijd zoeken naar duurzame opties. Is al uitgedeeld en we hebben hele positieve reacties gehad gelukkig!

13. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.173
    4.483
    113
    Wij krijgen volgende week een pakket, vaak is het een traditioneel pakket, met chips en nootjes en wat appelsap, maar er zitten altijd leuke dingen in bluetooth speakertje, mooie borrelplank ofzo. ik kan ook kiezen voor een wijnpakket, maar dat vind ik zelf minder leuk.
    Oja en we krijgen dit jaar ook een bonus, dus dat is helemaal leuk.

mijn man krijgt altijd een 13e maand, zijn bedrijf doet niet aan een kerstpakket. Hij krijgt allerlei zaken relatie dingen.
    We hebben al flessen wijn, port, allerlei stukken kaas en koekjes gehad. meestal krijgen we met oud/nieuw nog een fles champagne.

14. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Hotelovernachting + diner + feest en op de hotelkamer een klein kerstpakket met eten erin (man).

Ik krijg een pakket met eten! Ik vind het altijd leuk om iets te ontvangen met kerst van de werkgever, ongeacht wat. Kan ik het niet gebruiken, dan geef ik het aan iemand anders. Dankbaarheid staat iig voorop!

DeeLighT vindt dit leuk.
  15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.811
    4.050
    113
    Het is echt heel lastig iets leuks, origineels te bedenken dat past bij alle medewerkers (man/vrouw, jong/oud, etc). Daar zit vaak zoveel tijd en moeite in.

16. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.445
    1.129
    113
    Hier krijg ik een bon om in de lokale omgeving te besteden. Je kan ook op een kerstmarkt wat uitzoeken bij lokale partners maar het lukte me niet om daarbij te zijn.

Man had een kindersjoelbak met eten en drinken.

Beiden goed verwend dus!

owly vindt dit leuk.
  17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Wij hebben via tintelingen, moet ook haast wel bij zo'n groot bedrijf. Heb het omgezet naar een webshop cadeaubon. Kijk wel wat ik ermee doe.

18. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.181
    6.578
    113
    Ik las het inderdaad. Ik heb daar vroeger ook gewerkt en kregen toen altijd iets van een kunstenaar. Natuurlijk hartstikke duur en zo smaakgevoelig. Goedbedoeld, maar er verdween zoveel 'per ongeluk' stuk op de grond...

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Het gaat niemand denk ik om het soort pakket. Dat kun je idd nooit voor iedereen goed doen. Maar als het zelfs het nieuws haalt, dan is er toch méér aan de hand.
    Ik maak me er niet druk om.
    Als we ons al druk kunnen maken over een kerstpakket dan betekent dat dat we het veel te goed hebben met z’n allen (mijn mening).
    Al snap ik ook dat voor veel mensen een pak Koopmans met stroop in het verkeerde keelgat schiet, als je toch al geen dijk van een salaris hebt (werk in de zorg). Dan voelt dat niet als waardering voor wat je doet.

Syane en dreames vinden dit leuk.
  20. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.181
    6.578
    113
    Wij krijgen al jaren VVV-bonnen. Ik vind het prima, want dan kun je zelf iets uitzoeken, is ook het meest duurzaam.

Bij mijn vorige werkgever kreeg ik altijd dingen waar ik niets aan had of juist al had. Die zette ik standaard op marktplaats.

Deel Deze Pagina