loopfiets bandjes oppompen ??

Discussion in 'De lounge' started by RozeKoek, Feb 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RozeKoek

RozeKoek Niet meer actief

Wij hebben een loopfietsje. Nu zijn de bandjes zacht en wil ik ze oppompen. Ik ben naar de winkel geweest voor zo'n verloopstukje want het ventiel is niet hetzelfde als een fietsventiel. Enfin...Het lukt me nog steeds niet :x krijg er gewoon geen lucht in gepompt. Iemand ervaring?

2. mizz

mizz Actief lid

Nov 15, 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan ook even vragen in de fietswinkel of ze het even voor je willen doen.. hier doen ze dat zo even voor je. Verder geen idee slagje draaien misschien aan het ventiel?

3. RozeKoek

Ja ik neem hem anders maandag even mee als ik ga werken en dan gooi ik hem bij de fietsenmaker af...maar kan het gewoon niet hebben dat het niet lukt.
    Ik heb ook al naar het ventiel zitten kijken of ik er iets los aan kon draaien maar volgens mij kan dat helemaal niet...

4. mizz

mizz Actief lid

Nov 15, 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken die frustratie. Kan je man/vriend niet helpen? Anders inderdaad wachten tot maandag.. irritant he? En dan even goed vragen wat je fout doet, zodat je het de volgende keer wel zelf kan.. haha

5. Rombely

Rombely Niet meer actief

Hier doet mijn man het altijd met de compressor voor de auto. Het is mij ook nog nooit gelukt met de fietspomp en verlengstukje:)

6. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,193
    173
    63
    NULL
    NULL
    Mij lukt het ook nooit, ik krijg het de fietspomp namelijk niet op het ventiel. De tussenruimte is te klein ofzo. Ik loop er dus gewoon even mee naar de fietsenmaker, die zit praktisch om de hoek :)

7. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waar woon je, ik doe het voor het hele dorp hier geloof ik haha :) met een compressor voor motor en auto banden enz

8. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    1,591
    0
    36
    lukt het ook niet met het opzetstukje en dan met een zoń fietspompje die op een fiets zit?
    dat had ik altijd met de kinderwagenbanden namelijk, met een gewone fietspomp wou dat niet. maar met het pompje van mijn fiets wel, daar draaide ik dat opzetstukje in.

succes, ik snap je frustratie, zou bij mij net zo zijn.

9. RozeKoek

Bedankt voor de reacties. We hadden toevallig ook zo'n compressor voor de auto dus daar hebben we ze net me opgepompt!!:D

Share This Page