Mijn ouders willen mijn dochter graag een loopfiets, driewieler of step voor haar verjaardag geven. Ze wordt 2. We twijfelen erg, wat adviseren jullie?
Loopfiets of driewieler, maar wel een goede driewieler zoals bv van puky en niet die goedkope dingen met duduwstang waarbij ze de trappers niet rond krijgen getrapt. Hier kregen ze eenloopfiets van ons en driewieler van opa en oma voor hun 2e verjaardag. Worden afwisselend gebruikt
Loopfiets hebben we hier gedaan bij de oudste en geen spijt van gehad. Hij wacht nu op de jongste maar die is nog net iets te kort.
Loopfiets Daar kunnen ze zo veel mee. Mee naar de stad...of een heel stuk lopen. En ze leren ook nog eens goed balans houden later voor het fietsen. Step heeft onze zoon met 4 jaar gekregen...maar toen kon hij al gewoon fietsen.
loopfiets! onze zoon kreeg met zn 2e verjaardag ook een loopfiets van opa en oma. de puky 3+. hij is nu 2.5 jaar en kan er goed op rond, gaat nog niet hard, dat durft hij niet goed maar hij kan heel goed met zn voeten aan de grond dus de snelheid komt wel! idd zeker geen driewieler waar ze toch niet mee vooruit komen! een step met achter 2 wielen is ook leuk, dat kunnen ze ook al snel maar met een loopfiets kan je langere afstanden maken.
We hebben microstep bij 1.5 gegeven. Loopfiets geprobeerd (wishbone ) maar ze blijft bij loopfietsen staan lopen omda ze maar 86 cm nu is. Op speeltuin ook pucky geprobeerd-hetzelfde verhaal. Microstep gebruikt ze dan wel gewoon en thuis en buiten maar hin wordt bestuurd met evenwicht en dat snapt ze nog niet ze gaat dus alleen rechtdoor dan stapt af en zet het weer recht Is ook zo dat ze niet lang stept maar korte stuk dan is al klaar. Ik heb zo handige riem bij voor dragen op schouders. Ze is echt duidelijk loop kindje! Driewieler is toch echt iets voor kinderen die liever zitten hier op kdv heeft ze dat maar 1 sec zitten en weg is ze.
Loopfiets. Mooie voorbereiding op het fietsen omdat ze goed hun evenwicht leren bewaren. En als ze dit onder de knie hebben schiet het ook nog eens mooi op. Geen geslenter meer!
Onze driewieler was zeker niet goedkoop, maar ze krijgt op geen enkele driewieler de trappers rond. We hebben een puky loopfiets gekocht en dat is een groot succes.
Wij wilden met twee jaar ook een loopfiets geven, maar onze jongste was toen motorisch nog niet in staat op een loopfiets te rijden. Ze heeft een driewieler gekregen, dat lukte wel en vond ze heel leuk. Ze krijgt nu een loopfiets voor haar derde verjaardag.
Hier voor de loopfiets (puky) gegaan met z'n tweede verjaardag en groot succes, driewieler heeft ie nooit wat mee gedaan...
Hier ook met 2 een puky loopfiets. Na een maandging hij als een trein! Nu met 27 maanden heeft hij ook een step en ook dat gaat al aardig (heeft hem sinds gister).
De step is hier het vaakst gebruikt, wel eentje met 3 wielen dan natuurlijk. Loopfiets gebruikt ze pas sinds kort en ging al snel over naar driewieler. Ze is net 3 geworden.
Loopfiets! Maar weersta de verleiding om gelijk die vanaf 2,5 jaar te nemen. Gewoon de Puky 2+ zou ik doen.
Loopfiets! Omdat het een goede voorbereiding is op het leren fietsen, ze leren hun evenwicht bewaren. En ik zou dan de Puky Starter kiezen. Dat zijn echt goede loopfietsjes!
Loopfiets! Wij hadden een wishbone-bike, die van een loopfiets-met-zijwieltjes omgebouwd kon worden naar een loopfiets-zonder-zijwieltjes. Geweldig ding!
Loopfiets zou ik doen. Leren ze goed hun alans houden, makkelijk voor het gaan fietsen zinder zijwiletjes later. Driewieler zou ik sowieso niet aanschaffen. Hier 1 gekregen ooit. Zowel Emma als Julia konden niet bij de trappers komen en zodra ze dat wel konden waren ze te klein voor de driewieler. Zou ik gaan voor een fiets met zijwielen.
Een fietsje met zijwieltjes! Hier een groot succes. Moet zeggen dat we al een loopfiets hadden (wishbone bike)