Wat doen jullie met de loopfiets als jullie bijvoorbeeld naar de supermarkt gaan? Gaar je peuter dan gewoon op de fiets mee de supermarkt in of laat je de fiets buiten staan? Een vriendin van me neemt haar zoontje gewoon mee de winkel in op fiets en geloof dat er nog nooit wat van gezegd is. Mijn zoontje heeft nu sinds vandaag ook een loopfiets dus vandaar mn vraag
Ik zou hem buiten laten, fietsen horen niet in een winkel. Ook geen mini-fietsen. Wel zorgen dat je er een slot op hebt.
In de winkel draag ik de loopfiets. Hij mag er van mij binnen niet op rijden, dat zou ik echt ontzettend asociaal vinden.
Ja ik vind het ook een beetje vreemd, vandaar mijn vraag ook. Maar ik dacht dat het misschien toch normaal was Een slot is wel nodig dan ja, ik denk dat ie anders meteen weg is
Ik zou hem zelf buiten zetten. Ik vind het altijd een beetje asociaal als er een kind in de winkel zo'n ding gebruikt.
In de supermarkt hier gaat ze wel mee op de driewieler of loopfiets er is nog nooit iets van gezegd en ze blijft netjes en rustig naast me. Dat weet ze heel goed. Ik vind het niet kunnen als ze keihard door de winkel zou sjeesen.
Ik neem de fiets aan de hand mee. De winkel in = afstappen. Nu D. Steeds sneller gaat neem ik de loopfiets vaak niet meer mee de stad in. Te druk en ik vind een racende peuter tussen die mensenmassa niet zo veilig en ook een beetje asociaal...
Ik zou er als ik in een winkel werk zeker wta van zeggen dat het niet mag, tenzij er medische noodzaak voor is. Dus ik zeg of in de kar of buiten met een slot vast.
Hmmm, ik ben een uitzondering zo te lezen (en asociaal bovendien ), want mijn zoontje gaat altijd gewoon op zijn loopfietsje de winkel in. Hij blijft gewoon netjes bij me en sjeest echt niet de hele winkel door, evenmin rijdt hij mensen of schappen omver.
zoon gaat ook graam met loopfiets of gewone fiets mee, zet de fiets altijd buiten vast met een slot aan een paaltje of hek.
Ik denk meer dat het lastig wordt als veel kinderen dat gaan doen..met meerdere kinderwagens is het in een winkel soms al lastig. En fietsen em steppen, rolschaatsen horen eigenlijk niet binnen he?? Thuis gietst hij er toch ook buiten op neem ik aan.
Driewieler met duwstang heb ik wel is mee naar binnen genomen, maar ik dus haar dan net alsof toen een buggy zou zijn. Een loopfiets war ze zelf bestuurt zou ik niet meenemen. Kinderen zijn nog wel is lomp en toen ik zelf in een winkel werkte vond ik het ook niet prettig, genoeg kinderen die niet uitkijken en alles omrijden.
Mwah, ik denk dat het wel mee zal vallen met de lastigheid. Kinderwagens in een winkel vind ik ergerlijker dan loopfietsjes. En ja hoor, thuis mag het fietsje ook binnen. Het is echt een heel klein fietsje, voor een heel klein jongetje , dus ik vind dat geen probleem.
Overigens, als mijn zoontje niet zou luisteren en wel van alles en nog wat omver rijdt, dan zou het voor mij einde verhaal zijn en mag de fiets voortaan niet meer mee. Maar zoals ik al zei, mijn zoontje let echt goed op en rjjdt niks of niemand aan.