Loopfiets mee de stad in?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Chiggy, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Bij ons in de winkel kan je hem ook bij de servicebalie neerzetten en als je klaar bent met boodschappen doen hem daar weer ophalen.

2. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Haha dan ben ik ook zo een asociale ;). Inmiddels is mijn zoontje over op een gewoon fietsje zonder wieltjes die wel buiten of binnen bij de ingang blijft staan maar van 2jaar tot 3/3,5 sjeesde hij ook heerlijk op dat ding mee. Ideaal! Hij luisterde ook goed en bleef netjes bij me als ik dat zei. Hij kon het loopfietsje zo goed besturen en had het helemaal onder controle dus zie ephet probleem er dan niet zo van? Zelfde als de wielen van een buggy alleen meer twee ipv vier wielen;).

3. tuc

tuc Niet meer actief

Degenen die hem mee naar binnen nemen hebben dan mazzel met hun winkels..want hier hangt iig bij de ah, de jumbo en de netto en lidl een bord dat je er niet mee binnenkomt. En heb al vaak winkelmederwerkers klanten terug zien sturen

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn dochter ging ook wel eens op dr driewieler met duwstang mee naar binnen. En rolschaatsen ook wel eens. Tja, kan haar moeilijk buiten laten staan of op dr sokken?
    Loopfiets vind ik kunnen, mits ze idd niet door de straatjes gaan sjezen.

Deel Deze Pagina