horloge met 4 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Joyciejj, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.490
    225
    63
    Mijn dochter is net 4 jaar en als we bij een winkel zijn hangt daar altijd een horloge van frozen en daar zeurt ze dan altijd om haha..
    Is een horloge iets voor een 4 jarige? Of nog een jaartje wachten tot volgend jaar sinterklaas..

2. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Nou er zíjn wel vierjarigen die kunnen klokkijken, maar het zijn er níet veel, haha. Ik zou nog een jaartje wachten (of twee). In groep 3 worden de hele en halve uren echt aangeboden bij het rekenen.

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Joh, is toch leuk? En of het een functie heeft, dat komt later wel. Ik snap wel dat ze het interessant vind ;).

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Och mn dochter heeft wel een horloge van minnie mouse, gekregen toen ze 4 was. Ze vind hem leuk om te dragen maar kan niet echt klok kijken ( Wij merkten namelijk dat verrweg de meeste klokken in onze omgeving romeinse cijfers of streepjes hebben ipv getallen! )

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Op school zeiden ze klokkijken rond de 7 jaar maar als ze het nou leuk vindt waarom niet!?!?

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja hoor, onze meid is nu vier en krijgt voor sinterklaas een horloge. Ze kan de hele uren al kijken.

En ook al zou ze dat niet kunnen, ze vindt het geweldig. Ze wil op mij lijken, dus waarom niet!

7. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Waarom niet mijn zoontje van bijna 4 heeft een stoere cars horloge

8. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jahoor is toch leuk. Mijn dochtertje is ruim 3,5 jaar en kent de hele uren van de klok ook al. Is wel leuk cadeau idee. :)

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Een horloge is toch ook een soort van sieraad? Die kun je dus ook dragen omdat je hem mooi vindt. Vind ik dan. ;)

De oudste kreeg van oma ook een horloge toen ze vier werd (haar nichtjes kregen toen oorbellen, dat wilde ik niet, dus als alternatief iets anders 'blijvends' gekozen). Toen kende ze de hele uren ook al en de halve min of meer. Ze heeft hem op haar verjaardag zelf om gehad, daarna nooit meer. :D Ze vond het niet lekker zitten. ;)

Deel Deze Pagina