Mijn dochter is net 4 jaar en als we bij een winkel zijn hangt daar altijd een horloge van frozen en daar zeurt ze dan altijd om haha.. Is een horloge iets voor een 4 jarige? Of nog een jaartje wachten tot volgend jaar sinterklaas..
Nou er zíjn wel vierjarigen die kunnen klokkijken, maar het zijn er níet veel, haha. Ik zou nog een jaartje wachten (of twee). In groep 3 worden de hele en halve uren echt aangeboden bij het rekenen.
Joh, is toch leuk? En of het een functie heeft, dat komt later wel. Ik snap wel dat ze het interessant vind .
Och mn dochter heeft wel een horloge van minnie mouse, gekregen toen ze 4 was. Ze vind hem leuk om te dragen maar kan niet echt klok kijken ( Wij merkten namelijk dat verrweg de meeste klokken in onze omgeving romeinse cijfers of streepjes hebben ipv getallen! )
ja hoor, onze meid is nu vier en krijgt voor sinterklaas een horloge. Ze kan de hele uren al kijken. En ook al zou ze dat niet kunnen, ze vindt het geweldig. Ze wil op mij lijken, dus waarom niet!
Jahoor is toch leuk. Mijn dochtertje is ruim 3,5 jaar en kent de hele uren van de klok ook al. Is wel leuk cadeau idee.
Een horloge is toch ook een soort van sieraad? Die kun je dus ook dragen omdat je hem mooi vindt. Vind ik dan. De oudste kreeg van oma ook een horloge toen ze vier werd (haar nichtjes kregen toen oorbellen, dat wilde ik niet, dus als alternatief iets anders 'blijvends' gekozen). Toen kende ze de hele uren ook al en de halve min of meer. Ze heeft hem op haar verjaardag zelf om gehad, daarna nooit meer. Ze vond het niet lekker zitten.