Loopfiets voor 2 jarige: wishbone vs early rider

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door piccolina, 3 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Het is toch early rider geworden😂😂😂
    Heb beide in echt gezien en wishbone verlist toch echt van degelijkheid en details afwerking.
    Ze kan net met voeten op grond zittend maar dus echt buigen/lopen hard nog niet. Ze loopt bijna niet zit;)
    Wishbone was nog 2cm hoger.

Maar echt tevreden super fietsje ze ging hele huis door mee. Morgeb buiten proberen

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Las dat jullie inmiddels geslaagd zijn, leuk! Veel plezier op vakantie ermee!
    Maaruh, ik zit echt met mn mond open! Baby? Ik zie echt NOOIT een baby op een loopfiets? En als jij al aangeeft dat je kindje op de WBB niet met haar voetjes bij de grond kan, dan is het toch absoluut niet voor babies? Mijn 2,5 jarige kan super super super snel op zijn WBB 3 wieler maar valt op een 2 wiel loopfiets nog super snel om. Hij is toch echt geen baby met zijn bijna 3 jaar en 93cm lengte.

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #23 piccolina, 8 mei 2015
    Laatst bewerkt: 8 mei 2015
    Ja tja mijn dochter is erg motorisch ver. Verder dan sommige 3-3.5 jarige. Ze liep met 6.5 langs muren al😱 en met 11 los rende ze zo "kilometers" al.
    Dus nee ze valt niet met 2 wielen... Ze doet met benen niet die beweging wat ze moet maken omdat ze benen niet kan buigen omdat ze dan op grond niet kan maar dat komt wel. Overigens ze stept als een gek al va 1.5 nooit gevallen.
    Ik bedoel wishbone met 3 wielen is echt meer voor tot 1 jaar dat bedoelde ik met babys;) ik heb hier in buurt veel wishbone gezien maar nooit 3 wielen bij 2+ jaar dat lijkt mij super raar... Nou ja alles hangt van kindje af uiteraard..

3wielen zouden handig zijn voor ons volgende dochter maar alleen daarom 3 in 1 kopen vind ik niet erg nodig.
    Early rider is ook wat compacter hij is niet zo erg lang als wishbone makkelijker te vervoeren in auto of vastpakken leek mij.

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik breek even in... is dit een loopfietsje voor de echte kleintjes?
    Want mijn dochter zou een loopfietsje kunnen hebben, ze is nu 2,5 en echt aan de kleine kant. Dus ik zoek een merk +type voor haar.

Dat hout zie ik niet zo zitten eigenlijk, liever staal.

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ja er staat op 1.5-3.5 jaar early rider lite
    Mijn dochter 86-88cm en kan nu zittend met gestrekte benen op grond.
    Pucky hoorde ik boven iemand schreef lager maar ik weet het zelf niet.
    Wishbone 3 in 1 kan voor hele kleintjes die hoef je niet vasthouden voor balance zeg maar maar voor 2.5 lijkt mij dat echt niet nodig ze kunnen toch al meer..

Pucky is val staal. Loopautos die plastic zijn nog lager daar in bart smit ging mijn dochter op als gek heen weer maar is totaal niet mijn smaak.

6. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Puky is lager. Meeste stalen zijn hoger. Zoontje is gewoon gemiddeld en kon met 23 maanden er al mee wegrijden.

Deel Deze Pagina