Weet iemand welke loopfiets geschikt is voor kindjes die in verhouding korte beentjes hebben? Wij willen onze oudste binnenkort een loopfiets geven! Liefst eentje die lekker stoer is (mag hout zijn, hoeft niet). Oja, ook liefst eentje die geen 150 euro ofzo kost. Vind de wishbone-bike erg mooi, maar die ligt ietsje buiten ons budget, helaas!
Volgens mij zijn de meeste houten loopfietsjes geschikt vanaf 95 cm. De Puky loopfiets is wel wat lager. Hier ook een meisje dat nog lange niet op haar prachtige loopfiets past
volgens mij heeft Puky een loopfietsje geschikt vanaf 2.5jaar (85cm) ipv de standaard 3 jaar. Meeste loopfietsjes zijn volgens mij vanaf 3 jaar of 95cm. Misschien een tip: Wij hebben een houten fietsje (met verstelbaar zadel) gekocht voor onze dochter en aangezien ze ook zo'n klein meisje is hebben wij in het zadeltje (bevestigingsstuk) 2 extra gaatjes geboord. Hierdoor kwam het zadel iets naar achteren, en daardoor ook wat naar beneden. Het zadel in de standaard-laagste stand was dus niet laag genoeg. Wel zit ze dus iets verder van d'r stuur af, maar dat merkt ze niet....
Wij hebben destijds een loopfietsje gekocht met 3 standen / hoogtes. Gekocht bij Kruidvat voor ca. 30 euro. Misschien ook een aanrader voor jullie. Dan zou je hem dus eerst op de laagste stand kunnen zetten.
Wij hebben een loopfiets van firstbike, met een verlagingsset. Mijn zoontje past er met net twee prima op.
wij hebben een loopfiets toen is gekocht bij de bartsmit was iets van 40 euro. Esmee is ook niet zo groot maar metde zadel helemaal naar beneden komt ze aardigbij de grond met dr voeten. (heb geen houten)
Starter blauw - Puky Loopfiets - Loopfiets - Altijd de laagste prijs bij Loopfietsen.nl! Dit is een kleintje...Wij wilden eigenlijk ook voor deze gaan maar aangezien onze dame nogal lang is was deze al aan de kleine kant..Dus voor korte beetjes ideaal! Wij hebben nu 1 maatje groter ervan genomen
wij hebben ook een hele stoer loopfietsje gekocht paar weken terug, en zoonlief past er alleen nog niet op helaas bartsmit.com - Loopfiets wit/blauw Gok dat het maar een kerstkadotjes gaat worden tegen die tijd past ie er wel op
hier is de oudste ook best klein. Wij hebben de mini Viper voor hem. Ziet er hetzelfde uit als de Puky alleen is de mini Viper ' maar' 50 euro ♦ Loopfiets Mini Viper | Loopfiets-online