Hai allemaal, Ik heb een vraag... enige tijd geleden was mijn dochtertje hartstikke verkouden. Ik heb toen een klein, plat kussen onder haar matras gelegd, waardoor zij iets omhoog lag. Voorheen sliep zij ook nooit goed door, nu ineens met dat mini kussentje onder haar matras wel. Ik vraag me af, wanneer is een kind 'oud genoeg' voor een kinderkussentje? Dank alvast!
Hmm mja.. waar je ook je normale dekbed zou kopen onze kwam van leenbakker.. maar hema/wibra/v&d.. vast ook wel.
Hier ook toen hij een groot bed kreeg, dat was net na z'n 3e verjaardag, maar hij slaapt er eigenlijk niet op, haha. Hij gaat er met z'n hoofd naast liggen.
Hier bij 2 - 2,5 Hij ging z'n knuffel als kussen gebruiken, dus we dachten dat het wel tijd was voor een echt kussentje. Wij hebben die van de ikea, dat is echt een heel erg dun ding .
in een kinder(bedden)winkel zeiden ze aan ons dat de kinderen op een gegeven moment zelf dingen pakken om als kussen te gebruiken zoals knuffels en dat je dan weet dat de tijd daar is.
vanaf 2jr, ligt nog wel in een ledikant op laagste stand hebben een heel plat kussentje en hij vind t heerlijk en trots is ie erop ( alsof ie zich dan ineens groot voelt zo schattig! )
Haha, zo ging het hier ook. Nu ligt ie nog de helft van de tijd naast zijn kussen op een knuffelbeer of hond te slapen. Eerste kussentje kwam hier bij de babyzaak in het dorp vandaan.
zoon hier vanaf 16 a 17 maanden met een kinder kussen en dekbed, nadat hij een tijd in het ziekenhuis had gelegen en ze hem daar in de IC ook steeds op een kussen hadden liggen. daarna wilde ie niet meer plat liggen
jup hier ook net voor de 2de verjaardag ze kreeg groot bed en daar hoorde een nieuw dekbed met kussen bij!!Ze ligt er niet op smorgens maar als ik ze savonds naar bed moet wil ze echt haar kussen hebben!!hihi kleine "volwassen "mensjes...Zo lief...