Vallen blauwen plekken en bulten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flower 27, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Meiden,

Het is leuk dat die kleine nu probeert te staan aan alles ,maar valt echt heel vaak,als resultaat bulten en blauwe plekken vooral op haar voorhoofd ,hier kan ik waarschijnlijk niks an veranderen,maar het ziet er zo rot uit ...
    Hebben jullie dat ook ?

Liefs Flower

2. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ja hier ook ,hij stoo wel dagelijks zijn hoofd en sinds gisteren een schaafwond aan zijn knie!Gelukkig is hij niet kleinzerig en als hij een keer valt staat hij gewoon weer op.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben vallen en stoten creme van vsm - dat helpt wel wat gelukkig. Hoewel het hier pas een aantal keren voorgekomen is dat het echt erg blauw was. Op haar beentjes ontdek ik nog weleens kleine blauwe plekken, maar verder valt het erg mee. Maar bij grote bulten smeer ik dus altijd dat spul.

4. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland

O bedankt ga het vanmiddag meteen kopen ,ze is gewoon nergens bang voor en zo wilt dat ze vaak valt en ik haar niet optijd kan opvangen..
    Het gekke is ze huilt niet als ze valt ..

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik denk ook weleens dat de pijngrens nog anders is dan als ze groter worden hoor. Onze dame geeft af en toe zulke kopstoten waar ik de hele dag hoofdpijn van heb en zelf geeft ze geen kik maar doet het lekker nog een keer.. (maar dan zijn we voorbereid haha ;) )

6. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pijngrens ligt inderdaad een stuk hoger volgens mij.
    Als de kleine onder de eettafel kruipt in de woonkamer en dan opstaat en zich precies met der hoofdje aan de tafelrand stoot krimp ik inéén en zij gaat gewoon vrolijk verder waar ze mee bezig was en telkens onder die tafel en maar blijven stoten.
    Al heb ik laatste tijd wel het idee dat ze meer bewust begint te raken van pijntjes?
    Benen zitten vaak onder de blauwe plekken maar hoe ze daar aan komt?

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Lisanne staat nog niet wel kruipt ze. Zaterdagavond was ze dus aan het kruipen en viel ze met haar kin op de vloer: tand door de lip. Huilen en een beetje bloeden. Echt zo zielig, ze heeft lekker een poos bij mama gezeten.

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook zo eentje.. hij loopt sinds hij 10 maanden is maar valt af en toe zo akelig! Momenteel heeft hij een snee op zijn voorhoofd, een grote blauwe bult op zijn voorhoofd en een grote blauwe plek onder zijn oog

Deel Deze Pagina