jeetje van het weekend het fietsstoeltje achterop de fiets gezet een mooie bobike maar dat is echt wel wennen en zwaar zoonlief is bijna 2 en ongeveer 13 kilo. heb het idee dat mijn fiets gaat stijgeren zeker als ik ook de boodschappen in de fietstassen heb zitten is dit een kwestie van wennen of moet ik aan een front gewicht gaan denken benieuwd of jullie dat ook in het begin hadden.
Nou, ik heb juist veel meer last van gewich voorop! Heb een mandje voorop en Thirza dus altijd al achterop, maar als we boodschappen hebben gedaan en mijn mandje zit vol, vind ik het maar lastig sturen
Die kleine van mij gaat ook binnenkort achterop. Moet 1 dezer dagen een stoeltje aan gaan schaffen. Ben erg benieuwd.
ik vond juist voor erg zwaar, zoonlief achter vond ik een stuk makkelijker maar nu zit dochterlief ook voor.... en dat is opeens weer heel erg wennen haha
Achterop vond ik juist super relaxed fietsen.Ik vond het sturen,met een kind voorop,ontzettend zwaar en onhandig als ze wat zwaarder en groter worden.
Tjah, ik heb ze allebei op de fiets, voor en achter, 22 kilo extra. Maar ik vind het zelfs nog meevallen!
Precies, dat heb ik ook! Hier een dochter van 11,2kg en ook een bobike achterop maar een vol mandje aan het stuur vind ik veel akeliger!
Toevallig had ik hetzelfde. Ongeveer 2 weken geleden is mijn dochter van voor naar achter gegaan. Ik moet er enorm aan wennen. Ik heb ook het gevoel dat de fiets kan stijgeren, ondanks dat ik een moederfiets heb. Ik kan de fiets niet eerst op de standaard zetten en dan dochter eraf want dan gaat ie echt stijgeren. Dus eerst dochter eraf tillen en dan de fiets op de standaard. Binnenkort gaat zoonlief aan de voorkant. Ik heb nog geen idee hoe ik dat ga aanpakken, 2 kinderen op de fiets. Eerst maar ff goed oefenen met manlief erbij. Vind het wel eng hoor, 2 kinderen op de fiets. Maar goed, zie het veel mensen doen...dus waarom zou ik het niet kunnen.
Hmm, ik heb er eentje van 14 kilo voorp en eentje van 20 kilo achterop en dan nog boodschappen. Merk het eerlijk gezegd niet eens als de jongste eens alleen achterop zit. Denk dat het een kwestie van wennen is of een nieuwe/betere fiets kopen misschien.
Ik vond het met mijn zoon achterop ook altijd zwaar helemaal als je ook nog eens boodschappen in de fietstas had en de kinderwagen mee, heb toen uiteindelijk een zadel voor voorop gekocht, die ga ik straks met mijn dochtertje ook weer gebruiken.
Hier een mannetje van 23 kilo achterop. Vind het best zwaar omdat ik zwanger ben en mijn buik in de weg begint te zitten hihi. Hij is eigenlijk al te zwaar voor het kinderzitje maar voor een ander zitje vind ik hem nog te jong. groetjes Bianca
bedankt voor de reacties, moet zeggen nu we een paar dagen verder zijn het al stukken beter gaat dus ja het was gewoon kwestie van eventjes wennen
Ik moest ook erg wennen in het begin. Je moet gewoon weer even je balans terug vinden. De eerste paar keer met hem voorop moest ik ook wennen, toen met de buggy erbij, nu hem achterop en nog boodschappen erbij. Je zwaartepunt verandert elke keer, dus dat is even wennen.
heb je al eens gefietst met een kind voor en achterop, 2 fietstassen die goed vol zitten en een buggy in de buggydrager das leuk ,maar het went en dan heb ik niet eens een moederfiets. als ik alleen ben heb ik een volgorde waar ik niet vanaf moet wijken. eerst sophie van de achterkant af, en dan thijs van de voorkant. vervolgens buggy losmaken en uitklappen, thijs erin zetten. sophie kan hem vastmaken. en dan alle boodschappen eruit.