Hoi, Vandaag heb ik hele leuke schoenen gezien voor mn dochter maar welke maat heb ik nodig?? Ze is 29 maart geboren en ik zou de schoenen willen hebben voor de herfst / winter. Eind september is ze een half jaar. Hebben jullie een idee? Alvast bedankt! Groetjes Siepie
Phoe das een pittige gok... Mijn meissie is nu 8 mnd en heeft maatje 18 geloof ik Maar een ander babytje us twee mnd jonger en die heeft al maat 20 Nou moet ik wel zeggen dat die van ons kleiner dan gemiddeld is en die ander groter dan gemiddeld... Kortom: ik zou het niet weten en ik zou dan ook zeggen: lekker wachten, tegen die tijd kom je ook nog wel leuke schoentjes tegen
Voor de ontwikkeling van de voetjes is het beter om nog geen schoenen aan te doen bij een baby. Dit raden ze pas aan als ze een maand of 3 kunnen lopen. Je zou evt wel leren slofjes kunnen kopen. Maat zou je even moeten googlen, even de voetjes opmeten en dan kijken welke maat daar bij past.
Het zijn geen stevige schoenen maar wel steviger als slofjes. Ja er komen vast nog genoeg schoenen / sloffen maar vond ze al zo schattig