Loopfiets

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Roozjuh, Aug 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jem

Jem Actief lid

Sep 7, 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daniel heeft er nog te korte pootjes voor. :( Dus hij moet nog even geduld hebben.

Op een driewieler rijdt hij zo weg en ik kan hem wandelend niet bijhouden! Fietsen vindt hij echt geweldig.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    nou de loopfiets is binnen! alleen nog te groot voor mijn zoon... is 12inch.

erg jammer, gok dat we toch tot kerst moeten wachten lijkt het wel, hij komt met veel moeite met zn tenen op de grond :(

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

jammer dat hij er voorlopig nog niets mee kan! 12 inch is net zo groot als dochters fiets en zij kan ook nog lang niet bij de grond tot haar grote onvrede want ze wil zonder zijwielen fietsen.

Mijn dochter had de kleine van puky en die is een stuk kleiner en daar kon ze wel goed op.

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Wat jammer! :(
    Hoe lang is jouw zoontje?

Ik heb die van 19 euro besteld. Ik had niet gezien dat het geen luchtbanden waren, dus wie weet ga ik hem nog retourneren en die bestellen die jij gepost had. Hij is erg stoer!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ehh hijs nu 89cm lang. en dat fietsje is echt super stoer! jeetje wat een leuk ding. dus ik baal nu heel hard dat hij er niet op kan. hij snapt er trouwens ook nog helemaal niks van :p hij zit te zoeken waar zn voeten op moeten ipv dat hij ze op de grond zet hahaha. achja nog paar maandjes wachten en dan kan hij erop. hebben we alvast een kerstkadotje ahahha Kmoet zeggen dat hij wel snel beschadigd. ik was m in elkaar aant zetten en je hoeft maar 1x met de buizen van stuur enzo te schuiven langs elkaar en de lak is er al af. beetje jammer maarja bij een 2jarige zal hij zoiezo niet lang mooi blijven :p

6. Boefjesmamma

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Gouda
    Hmmm...Aaron is nu 92/93 cm. Dus ik ben benieuwd!
    Echt jammer nu is het nog lekker weer om buiten met de fiets te spelen.
    En over het beschadigen, wel zonde inderdaad, maar daar is de prijs ook naar denk ik :D.

Wel grappig dat je zoontje de trappers zoekt. Ben wel benieuwd wat Aaron gaat doen, want die weigert pertinent zijn voeten op trappers te doen en loopt dus ook met zijn driewieler hahahaha. En als dit niks is, dan koop ik wel een stepje. Daarvan weet ik dat hij het kan LOL.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    een stepje is ook leuk idee! misschien wat voor sinterklaas hahahaha. Hopen dat Aaron het wel snapt! Ga je die van 19,- in elkaar zetten of stuur je die terug?

8. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Mijn zoontje heeft voor zn tweede verjaardag een loopfiets gekregen, en het was toen ook echt een loopfiets.. hij liep met dat ding... maar toch bleef hij ermee bezig... na 2 a 3 maanden snapte hij het helemaal en nu is hij bijna 5 jaar... ding is veelste klein voor hem... en toch rijd hij nog iedere dag op zn loopfiets...
    dat terwijl hij een fiets, step, accu auto en skelter heeft staan.... zijn loopfiets is zijn (fantasie) motor :p en die kan ik niet onder zn reet vandaan krijgen :p

ik heb een puky trouwens... (rood met geel... vreselijke kleuren maar ideaal met standaard...)... hij knalt hem nooit op de grond.. altijd netjes op zn standaard

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Boefjesmama: heb je de fiets al binnen?? Heb gister mn zoon gemeten en hij is ruim 91cm lang en past niet op zn loopfietsje. Gok dus dat het een kerstkado is. Staat nu opgeborgen in de schuur

10. Mariya

Mariya Actief lid

Jan 3, 2009
    445
    0
    0
    Heeft er iemand een houten loopfiets? Heb er hier eentje gezien, vind hem zooo leuk, maar weet niet of het iets is.. dat hout?

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    geen ervaring sry

12. Boefjesmamma

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Gouda
    Beetje late reactie. Hij heeft hem afgelopen maandag gekregen na zijn operatie. En hij is er ook net iets te klein voor. Scheelt misschien 2 a 3 cm ofzo. Ik denk dat als hij zou snappen dat hij zijn evenwicht moest bewaren dat het wel zou lukken, wordt dus inderdaad een paar maandjes wachten.
    Hij loopt er nu wel mee, maar dan ernaast :D

13. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Wij hebben sindskort een houten loopfietsje maar mijn zoontje snapt het nog niet helemaal. Hij komt ook nog niet goed met z'n voeten op de grond, dus nog even wachten.

Share This Page