loopfiets

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by elsie22, Nov 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik zag in een folder een loopfiets staan, wil deze misschien komen voor mijn zoontje voor sinterklaas, tot hoe oud is zo'n loopfiets eigenlijk?

2. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn neefje van vier gebruikt zijn loopfiets nog steeds...

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mijn vriend vroeg zich namelijk af of hij niet al te oud was, ik vond van niet, vind het denk ik wel handig als ie zelf op een loopfiets mee kan naar de winkel dan hoeft niet te lopen of in de buggy te zitten.

4. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee hoor daar is hij niet te oud voor. Dochterlief heeft een loopfiets voor haar 2e verjaardag gehad, was meteen een succes. Inmiddels heeft ze ook een gewone fiets en kan ze er prima mee overweg maar toch kiest ze nog regelmatig gewoon voor haar loopfiets!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zag ook later dat er 3+ bij stond in de folder bij die loopfiets, maar volgens mij kan hij er nu al wel op. echt fietsen op bijv een driewieler doet hij nog niet.

6. Hier is het voor beide kids een hit.
    Mijn dochter van bijna 5 gebruikt hem nog regelmatig.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter kreeg hem met 2j4mnd en vond het meteen leuk, ze heeft later nog een grotere gehad (ze had eerst de kleinste van puky). Vandaag nog gebruikt om mee te gaan, ze gebruikt hem vaak als ik loop. Als ik ook fiets dan gebruikt ze liever haar gewone 16"fiets.

Zoontje vindt de loopfiets ook al leuk en rijdt er ook graag op rond.

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik heb hem gekocht toen hij even oud was als jouw zoontje nu. Toen kon hij het nog niet echt. Maar sinds 2 maanden vind hij het geweldig.

9. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Mijn zoon heeft er een voor zijn 2e verjaardag gekregen. kreeg het goed onder de knie toen hij 2,5 was toen hij 3.5 was stapte hij op het gewone fietsje van mijn nichtje zonder zijwieltjes en fiets zo weg. Heeft nooit op een 3 wieler of zo gefiets

10. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

Sep 5, 2008
    1,520
    0
    0
    Hier een zoon van bijna vier die het ook nog geweldig vindt en hem elke dag gebruikt.

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Welke loopfiets hebben jullie? Ik heb gisteren de bestelde Puky wutsch vvoor Elin geruild voor een puky starter. Wutsch had 4 wieltjes en zoiets had ze al kwam ik achter.. ;). De starter is maar met 2 wieltjes, kan ze nu mss nog niet meteen p maar t is een lefkikkertje dus dat komt wel...

12. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben de loopfiets van Lief. Die is ook met twee wielen. Ze kreeg hem voor haar 2e verjaardag en racede er zo mee weg.

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook de puky starter.
    Dochter kon het met 2j4mnd en zoon al voor z`n 2de, maar dat had ook met hun minilengte te maken. De fiets is vanaf 80cm en veel kleiner kunnen ze gewoon niet met hun voeten bij de grond ;)

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Onze jongste kreeg hem met 2 jaar en heeft er veel mee gespeeld. Net voor haar derde verjaardag kon ze hierdoor al los fietsen maar haar loopfiets mag niet weg, ze gebruikt hem in huis nog dagelijks, ze is nu net 4.

Share This Page