Als ik bij puky kijk komen deze eruit, qua maat zou ze zelf de xl kunnen hebben. Qua been kracht krijgt ze een driewieler en een gewone fiets dus niet voor elkaar. Welke zouden jullie doen? En waarom?
Onze dochter heeft ook puky en gaat super! Let wel op de banden welke je ook kiest. Plastic banden die je niet op hoeft te pompen klinken fijn en onderhousvriendelijk maar fietsen minder fijn en soepel ( dat is ervaring van mijn dochter en buurjongetje. Hij wou steeds op de puky van mijn dochter omdat die zo fijn fietst) Wij hebben ook de 3+ fiets voor haar 2e verjaardag gekocht en kan volgens mij nog jaren mee
ik zie dat je zoon 2.8 jaar is, dan zou ik zeker voor de grootste gaan van puky, deze dus Puky Puky loopfiets met luchtbanden kiwi groen 2,5+ - Kinderfietsshop.nl mijn zoon van net 2 kan al met zn tenen aan de grond met de zadel op zn laagst. hij kan er dus nog heel wat jaren op vooruit! trappen is ook een hele andere motoriek dan lopen op een fiets denk ik
Onze oudste heeft een loopfiets van BMW. Deze kun je ombouwen naar gewone fiets (met trappers en kettingkast). Onze jongste heeft er een van Berg (hij is nog te klein voor de BMW-fiets).
Wij hebben ook zo'n Puky als nicole's link. Super ding. We hebben ook een houten gehad van kruidvat maar die valt na 1x per ongeluk nat worden al uit elkaar. En het zadel ervan is plat en breed en deed bij mijn oudste zeer aan de binnenkant van haar benen. Een gewoon zadel is echt wel belangrijk. Puky dus.
Wij hebben met twee jaar de wishbone gegeven omdat D.'s evenwicht echt nog niet goed was en de driewielmodus dus de ideale oplossing was. Ook past de fiets nu al twee jaar gewoon goed, het feit dat je het frame kunt omdraaien vonden we erg handig. Het is ook een hele lichte fiets in tweewielstand, erg handig als kindlief even niet wilde fietsen. En oh ja...we vonden m eigenlijk gewoon heel erg mooi. Ik had de fiets bij een vriendin gezien en was verkocht
We twijfelen tussen een wishbone en een puky. De moeder van een klasgenootje van haar, bood aan dat ik haar binnen loopfietsje wel even mag lenen zodat ze het kan uitproberen, en dan kunnen we gaan bepalen welke van de 2 het word. Ze zijn al duur genoeg terwijl ze van de wishbone misschien het dubbele wiel niet eens nodig heeft. In elk geval bedankt voor alle tips! We gaan er zeker wat mee doen als we beslissen welke het word.