Onze oudste was snel zindelijk, gaf het duidelijk aan als hij kleren aanhad en ging zelf naar het potje. Ging eigenlijk uit zichzelf. Nu de jongste.. als ik hem geen broek en onderbroek aandoe gaat het heel goed. Maar zodra hij een onderbroek aanheeft plast hij in zijn broek en loopt er gewoon in rond. Het lijkt hem niet altijd uit te maken dat hij een natte broek heeft. Aan de andere kant als hij een natte luier heeft zegt hij dat hij geplast heeft (in de luier). Ik laat hem regelmatig op het potje/wc zitten vooral als ik denk te zien aan lichaamshouding wanneer hij moet. Maar dit werkt niet geheel. Wie heeft de tip voor ons?
Hier niet echt tips, maar weet wel dat ze pas doen als de ze aan toen zijn. Oudste was met iets meer dan 2 dag en nacht zinnelijk. De middelste 'pas' met ruim 3. Als ik het goed lees is je zoon pas 2,5 nog vroeg zat lijkt me! Dat wat jij verder doet naar toilet brengen doe ik nu met de jongste. En er staat altijd rd een potje in de woonkamer zodat ze kan wennen. Succes mee!
Hier staat ook een potje in de woonkamer en op zijn slaapkamer. Vorige week heeft hij 2 nachten zijn luier uitgedaan en werd huilend wakker omdat hij in bed had geplast. Ergens lijkt hij klaar te zijn met de luier.. zonder broek plast en poept hij uit zichzelf op potje of wc, maar zodra hij een broek/onderbroek aanheeft lijkt het hem niets te doen. Hij is heel trots als hij op het potje iets heeft gedaan en daar gaan we op in. Af en toe kijkt hij ook naar beneden als hij moet plassen. Hij lijkt het aan te voelen en redelijk op te kunnen houden