Hallo is dat bij jullie ook zo'n ramp? ze laat het niet toe, en krijsen wat ze doet als ik haar handje of voetje vast hou. Moet haast met zijn tweeen tot vorige maand was er niks aan de hand...
ja daar heb ik ook last van!. ik vijl ze nog steeds,want knippen lukt sowieso niet. alleen de teennageltjes knip ik. maar nu wil hij ook niet meer dat ik ze vijl. hij trekt zn handjes weg en gaat janken. misschien ligt het aan de leeftijd :
Louise doet het ook, maar als ik haar afleid en rustig (fluister) dat mama echt haar nageltjes even moet knippen omdat ze anders haarzelf of iemand anders pijn kan doen gaat het goed. Ook zeg ik na ieder nageltje, goed zo, grote meid, nog maar xx nageltjes!
Bij ons was eigenlijk alleen de voetjes een probleem. Ik doe het nu als hij in de kinderstoel zit, dan gaat het vanzelf. En vooral hhhhheeeeeelllll snel knippen hahahha.
Hier geen probleem, Jelte vindt het zelf superinteressant, als ik maar goed stevig vasthoud. Zodra het op kriebelen lijkt is het mis! Ik knip met zo'n klein nageltangetje, een schaartje vind ik echt een crime.
Vingernageltjes knippen gaat hier perfect maar teennagels echt niet. Ik doe elke ochtend op de commode 1 teennagel knippen want dat lukt nog en daarna gaat stijn zo vechten dat het niet meer lukt.
hier is het ook steeds drama. mevrouw wil het totaal niet is echt een strijd. ja ze weet echt wel wat ze wel en niet wil haha
alyssa vind het ook helemaal niks. ik (probeer) ze te vijlen maar dat lukt vaak voor geen meter. 2nageltjes en ze maakt een vuistje en we kunnen de rest wel vergeten. ik ben dus als ik pecht hebt 3dagen bezig met nageltjes vijlen. ik denk dat ze net zulke nagels wil als mama, die vind ze erg interessant. liefs doris
Hier ging het altijd heel lastig, het lukte ook echt niet in mijn eentje. Mijn vriend zong dan een liedje en dan was ze helemaal afgeleid. Maar sinds een week gaat het heel goed, ik knip nu met de knipper. Ik vertel haar wat ik ga doen en ze kijkt aandachtig hoe ik haar nagels knip. Heel schattig!
hier ook altijd weer een uitdaging, maar wat moet moet, dan maar even brullen, ik maak het wel weer goed als ik klaar ben... (een knuffel, dikke pakkerd en even spelen) dan is het zo weer vergeten.
het komt goed nick deed altijd of ik hem pijn deed rond die leeftijd, dfoor ineens uh uh te roepen maar nu gaat hij er zelfs voor zitten
Hier ook nog steeds drama. We zetten Helena in haar kinderstoel en knippen dan. Dat gaat beter dan zo'n worstelende dreumes op schoot! Tandenpoetsen is ook zo'n succes. Maar niet heus.
Hier ook een ramp. Ik knip elke dag 1 a 2 nageltjes en dan houdt het op Ik verdeel dus elk vingertje/teennageltje over de hele week... *zucht*